مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه:

زنان نقش موثری در مدیریت مصرف آب دارند

شناسهٔ خبر: 357708A9 -
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه با بیان اینکه همه مردم در مدیریت مصرف آب نقش دارند، گفت: زنان مؤثرترین نقش را در مدیریت مصرف آب دارند.

به گزارش هاناخبر ، «زهره رستمی» در مراسم تجلیل از بانوان شرکت آبفا کرمانشاه با اشاره به اینکه بخش زیادی از مشترکین آب و فاضلاب خانگی هستند، گفت: باتوجه به اینکه مصارف خانگی، عموما مصارف شرب و بهداشتی است و تحت کنترل و مدیریت، زنان است پس این قشر می‌توانند با مدیریت درست مصرف آب، گامی اساسی در جهت اصلاح الگوی مصرف بردارند.

زنان روی سلامت روانی، اجتماعی و اقتصادی و تعالی جامعه تأثیر دارند

رئیس شورای امنیت غذایی و مشاور زنان و خانواده دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در این جلسه گفت: زنان روی سلامت خانواده و جامعه اثرگذار هستند و سلامت زنان، سلامت جامعه را درپی دارد.

«فاطمه رضوان مدنی» سپس به موضوع تعالی سلامت و جوانی جمعیت پرداخت و افزود: جمعیت جامعه ما به سمت سالمندی پیش می‌رود و باید به فکر حفظ جوانی و سلامت جمعیت باشیم.

بخشی از خدماتی که به شهروندان ارائه می‌دهیم مدیون زحمات بانوان شرکت است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز در این مراسم، گفت: بخشی از خدماتی که به شهروندان ارائه می‌دهیم مدیون زحمات بانوان شرکت است.

زنان نقش موثری در مدیریت مصرف آب دارند

«رضا داودی» با اشاره به خدمات شبانه روزی و بی وقفه شرکتهای آب و فاضلاب افزود: جمعیتی پشت این خدمات بی وقفه و مستمر هستند که زحمات و تلاشهای و ایثارگری های زیادی از خود نشان می‌دهند که بخشی از این جمعیت پرتلاش بانوان شرکت هستند.

وی به سطوح تحصیلاتی و مدارج شغلی بانوان شرکت اشاره و تأکید کرد: حضور بانوان در بخش‌های مختلف و تنوع نیروی انسانی و تحصیلات در پیشبرد اهداف شرکت مؤثر است.

مدیرعامل شرکت آبفا کرمانشاه سپس با ابراز خوشحالی از حضور بانوان بازنشسته شرکت در مراسم گرامیداشت روز زن، گفت: همه ما چیزهای زیادی از همکاران بازنشسته خود آموخته این و باید همواره به یاد آنهایی که با اتمام رسمی دوران خدمت اداری شأن از سیستم خارج می‌شوند باشیم.

داودی همچنین آغاز گرامیداشت یاد و نام همکارانی که در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست دادند غافل نشد و افزود: ما هنوز هم داغدار این عزیزان هستیم و بازهم به همسرانشان که در این جمع حضور دارند تسلیت می‌گویم.

مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه سپس با اشاره به اینکه تمهیدات درست و تلاشهای شبانه روزی مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان در تابستان گذشته نتیجه داد تا با کمترین میزان تنش آبی، تابستان را پشت سر بگذاریم گفت: این موفقیت بزرگ منتج به این شد که به عنوان یکی از چند استانی که به خوبی توانسته آمد از تنش آبی بگذرند معرفی و مورد تقدیر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور قرار گیریم و سعی میکنیم به زودی در مراسمی از همکاران مؤثر در این موفقیت بزرگ تقدیر و تشکر کنیم.

زنان نقش موثری در مدیریت مصرف آب دارند

وی یادآور شد: پروژه های متعددی را در استان کلید زده ایم که با بهره برداری از آنها در تابستان آینده به ویژه در شهر کرمانشاه تابستان ۱۴۰۲ را به صورت متفاوت و کم تنش آبی تجربه کنیم.

داودی افزود: در بخش روستایی هم پروژه های متنوعی تعریف شده که تلاشمان این است که با اعتباراتی که در اختیار داریم و همچنین تخصیص اعتبارات به نتیجه برسانیم.

زنان نقش موثری در مدیریت مصرف آب دارند

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 3 =