برگزاری جشنواره نشاط و امید جوانان کردستان

شناسهٔ خبر: 35A5D0DA -
جشنواره نشاط و امید جوانان با استقبال باشکوه مردم و جوانان کردستان شامگاه روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه در سینما بهمن سنندج برگزار شد.

به گزارش هاناخبر ، جشنواره نشاط و امید جوانان با استقبال باشکوه مردم، مسئولین استان و جوانان کردستان شامگاه روز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه در سینما بهمن سنندج برگزار شد.
این جشنواره به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان و انجمن آوای کهن سنه دژ در راستای شور نشاط اجتماعی انجام گرفت.
دف نوازی، موسیقی، آهنگ های فولکلور و سنتی، تجلیل از جوانان و سمن های موفق، اجرای هه لپه رکی و تأتر طنز برنامه هایی بود که در حضور مردم، مسئولین استان و جوانان سنندج به صورت باشکوه برگزار شد.
در این برنامه شاد و مفرح از مستندی تحت عنوان " دو سیب" تولید موسسه بارمان سنه دژ با موضوع آسیب های اجتماعی، مشارکت های صحیح و غلط جوانان و تولیدات داخلی و حمایت از کالاهای ایرانی و همچنین پوستر " تولید محتوای ژیان روناک" ساخته موسسه افق با هدف ترویج ازدواج و تحکیم خانواده با حضور مسئولین حاضر در جشنواره رو نمایی شد.
بر اساس این گزارش، طبق هماهنگی های صورت گرفته با ستاد دیه استان کردستان برگزاری "جشن گلریزان" راستای کمک به افراد نیازمند از برنامه های مهم و قابل توجه در این جشنواره بود.
در پایان این جشنواره از شش جوان برتر حوزه ی کارآفرینی، روستایی، ورزش، گردشگری، فضای مجازی، مشارکت های اجتماعی و هفت مدیر موفق سازمان مردم نهاد کردستان و همچنین طراح لگوی جشنواره از سوی اداره کل ورزش و جوانان کردستان و انجمن آوای کهن سنه دژ تجلیل و تقدیر شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 7 =