به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد:

تحویل ۲۴ واحد مسکن به مددجویان شهرستان کامیاران

شناسهٔ خبر: 35AAAE8A -
به مناسبت دهه مبارک فجر ۲۴ واحد مسکن به مددجویان شهرستان کامیاران تحویل داده شد.

به گزارش هاناخبر ، رضا طوسی پیش از ظهر امروز در مراسم تحویل ۲۴ واحد مسکن مددجویان شهرستان کامیاران با حضور نماینده ولی فقیه عنوان کرد: برای این تعداد واحد مسکن در حدود ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی هزار و ۴۱۶ متر مربع زمین رایگان توسط اداره راه و شهرسازی این شهرستان اهدا شده است.

طوسی گفت: قبلا نیز ۴۸ واحد مسکن در این شهرستان تحویل داده شده بود که با این ۲۴ واحد تعداد واحدهای مسکونی تحویلی به ۷۲ واحد می رسد.

وی با بیان اینکه فعالیت مسکن این نهاد در پنج سرفصل ساخت و خرید، تعمیرات، ودیعه و اجاره و ساخت فضای جانبی و سرویس بهداشتی انجام می شود، ادامه داد: در سال جاری ۱۱ هزار و ۱۰۰ مورد فعالیت در حوزه مسکن داشته ایم که از این تعداد ۷۷۰ مورد ساخت و خرید مسکن برای مددجویان بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: از این تعداد ۶۵۰ مورد در روستاها و ۱۲۰ مورد در شهرهای استان بوده که ۲۴ واحد آن در این شهرستان تحویل مددجویان داده شده است.

وی تصریح کرد: این واحدهای مسکونی از محل اعتبارات کمیته امداد در قالب تسهیلات و بلاعوض، اعتبارات دولتی، کمک خیران و آورده مددجو تامین شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 3 =