تشکیل هیات‌های اجرایی حوزه های انتخاباتی آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 35AF270D -
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و رئیس ستاد انتخابات استان از تشکیل هیات های اجرایی ۴۹ حوزه اصلی و فرعی انتخاباتی استان خبرداد.

به گزارش هاناخبر ، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به آغاز نام نویسی الکترونیکی داوطلبان انتخابات مجلس از روز پنجشنبه گفت: در راستای برگزاری هرچه بهتر و مطابق زمان بندی انجام شده، هیات های اجرایی ۴۹ حوزه اصلی و فرعی انتخاباتی استان تشکیل شده است.

 

 رضا ابراهیمی در هفتمین جلسه ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی افزود: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس دوازدهم تا سوم آبان به صورت تمام الکترونیک ادامه خواهد داشت.

 

وی اضافه کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات قانونمند با مشارکت حداکثری مردم در آذربایجان غربی اندیشیده شده است.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم بی طرفی مجریان انتخابات، اظهار کرد: صیانت از آرای مردم به عنوان یک امانت مهم، اصلی اساسی است و در برگزاری انتخابات باید بیش از هر چیز رضای خداوند متعال را در نظر بگیریم.

 

ابراهیمی ادامه داد: شعب اخذ رأی را با توجه به آمار و وضعیت شعب در دوره های گذشته به خوبی باید آسیب‌شناسی شوند و اطلاعات لازم را در سامانه جامع انتخابات بارگذاری کنند تا در زمان برگزاری انتخابات از بروز هر گونه مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

 

در این جلسه روسای کمیته های ستاد انتخابات و تعدادی از فرمانداران نیز گزارشی از برنامه ها و فعالیت های خود را ارائه کردند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 8 =