بازدید استاندار آذربایجان غربی از کلیسای ننه مریم ارومیه/ دستور ویژه شهریاری برای بررسی مشکلات اقلیت های دینی ساکن آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 35CD01DC -
استاندار آذربایجان غربی در جریان بازدید از کلیسای ننه مریم ارومیه بر لزوم رسیدگی و رفع مشکلات اقلیت های دینی ساکن در استان تاکید کرد.

به گزارش هاناخبر ،

محمد مهدی شهریاری ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از کلیسای ننه مریم ارومیه اظهارداشت: هدف همه ادیان الهی، صلح، محبت و هدایت و سعادت بشری بوده است و در استان آذربایجان غربی نیز که استان اقوام و ادیان است سالیان سال است مردم و اقوام و پیروان ادیان مختلف در کنار هم بصورت محبت آمیز زندگی می کنند و امیدواریم این محبت، آرامش و مودت روز به روز بیشتر هم بشود.

وی همچنین با تاکید بر لزوم رسیدگی و رفع مشکلات اقلیت های دینی ساکن در استان گفت: در این راستا از مشورت چهره های برجسته ای مثل بت کلیا نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی نیز استفاده خواهیم کرد.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور استاندار آذربایجان غربی در کلیسای ننه مریم ارومیه گفت: جامعه آشوری سالیان متمادی است که در آذربایجان غربی بویژه شهر ارومیه در کنار برادران مسلمان و سایر اقوام زندگی توام با آرامش و محبت دارند و این استان الگوی زندگی محبت آمیز در کشور و دنیاست.

بونان بت کلیا اضافه کرد: جامعه آشوری استان آذربایجان غربی نیز به همراه سایر مردم، در راستای توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای این استان، در خدمت استاندار جدید استان است و هرچه در توانمان باشد در این خصوص انجام می دهیم.

مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این بازدید، استاندار آذربایجان غربی را همراهی می کردند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 6 =