کمک ۴۰ میلیارد ریالی خیران خویی برای آزادی زندانیان

شناسهٔ خبر: 35D288AB -
در جشن گلریزان شهرستان خوی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بیش از ۴۰ میلیارد ریال کمک نقدی کردند.

به گزارش هاناخبر ،مراسم جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد امسال هم با حضور بیش از ۸۰۰ خیر نیکوکارخویی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در تالار ارتش برگزار شد.

حجت الاسلام رشتبر دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان خوی. با تقدیر از خیران نیک اندیش گفت: در حال حاضر ۱۲۵ نفر زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های شهرستان خوی منتظر کمک‌های خیران برای آزادی و بازگشت به کانون کرم خانواده خود هستند.

وی افزود: در یکسال گذشته با کمک‌های خیران خویی ۷۰ زندانی جرایم غیر عمد در این شهرستان از حبس آزاد شدند

فتحی مدیر کل زندان‌های آذربایجان غربی هم گفت: ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان چشم انتظار کمک‌های خیران برای آزادی هستند.

وی افزود: امسال با کمک ۴۰۰ میلیارد ریالی خیران ۴۲۰ زندانی جرایم غیر عمد در آذربایجان غربی آزاد و به کانون کرم خانواده خود بازگشته اند.

مدیرکل زندان‌های استان تصریح کرد: خیران با آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد در حقیقت روح انسانی و مهربانی را به جامعه تزریق می‌کنند.

امامی رئیس حوزه قضایی خوی هم در این جشن با تقدیر از خیران نیک اندیش گفت: خیران با تبعیت ازسیره ائمه اطهار ع با آزادی زندانیان جرایم غیرعمد نقش مهمی را در تحکیم بنیان خانواده‌ها ایفا میکنند.

بزرگترین خیرحامی زندانیان جرایم غیر عمد در این جشن امسال آقای مهندس سلطانزاده خیرخویی ساکن تهران بود که ۵ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک نقدی کرد و کوچکترین شرکت کننده این جشن هم برادران نونهال و نوجوان امامی بودند که قلک‌های خود را برای سومین سال متوالی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمدبه این جشن هدیه کردند.

در جشن گلریزان امسال خوی خیران نیک اندیش بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک نقدی کردند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 6 =