فرماندار دیواندره عنوان کرد:

افزايش 10 تن آرد یارانه ای ترمیمی به نانوایی های دیواندره

شناسهٔ خبر: 35DBF608 -
فرماندار دیواندره در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری دیواندره، گفت: از امروز‌ 10 تن آرد ترمیمی مازاد بر سهمیه به 25 نانوایی لواش فعال در سطح شهر دیواندره تحويل داده خواهد شد.

به گزارش هاناخبر ،جمال ارشدی با بیان اینکه 2 واحد نانوایی لواش در شیفت بعدازظهر فعالیت می کنند، اظهار داشت: پنج واحد نانوایی دیگر برای فعالیت در شیفت بعدازظهر  برنامه ریزی شده تا به شهروندان ارائه خدمت نمایند که در صورت تایید نهایی اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به بازرسی و نظارت بر عملکرد واحدهای خبازی، تصریح کرد: اقدامات نظارتی در قالب بازرسی های مشترک به صورت روزانه ادامه داشته و گشت های مشترک بازرسی با حضور نماینده فرمانداری و دستگاه های مرتبط کماکان در دستور کار قرار دارد و برابر  مصوبات جلسه کارگروه اصلاح نظام یارانه گندم ، آرد و نان استان مورخ ۹۹/۰۸/۱۵  تا زمان بررسی پرونده واحد های متخلف توسط قاضی شعبه تعزیرات حکومتی ، گشت های نظارتی اختیار دارند نسبت به قطع و یا کاهش سهمیه آرد  واحد متخلف  اقدام نمایند.

ارشدی با بیان اینکه بر اساس قانون ، نظارت بر واحدهای صنفی جزو وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف است، افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف باید با متخلفان برخورد قانونی انجام دهند  و ضمن بررسي واحدهای متخلف، پرونده تخلف آنان برای اعمال قانون به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شود.

فرماندار دیواندره تصریح کرد:  اقداماتی که در فضای مجازی در راستای بزرگ نمایی مشکلات حوزه آرد و نان  انجام می گیرد ، نه تنها مشكل راحل نخوهد كرد بلكه بر ایجاد جو روانی کاذب در بین شهروندان اثر گذار خواهد بود.

لازم به توضيح است كه وضعیت فعلی شهرستان در بخش آرد و نان به صورت منظم رصد، و ازطرق مختلف مسائل و مشکلات این حوزه در دستور کار قرار گرفته است.

جمال ارشدی حداقل زمان پخت  نانوایی‌ها  از ساعت 6:30 صبح تا 12:30 ظهر عنوان و خاطرنشان کرد: کلیه خبازیها موظف به رعایت زمان ابلاغ شده بوده  و در صورتی که  مشخص گردد یک واحد  نانوایی که نان با کیفیت تولید  می نمایدوموجب رضايتمندي شهروندان گرددساعت پخت و پز آن واحد  توسط کارگروه آرد و نان شهرستان افزایش  و آرد بیشتری نیز از محل کسر سهمیه واحدهای متخلف و دارای عملکرد نا مناسب ،  به آن اختصاص خواهد یافت.

فرماندار دیواندره از شهروندان درخواست کرد تا گران فروشی یا هرگونه تخلف در واحدهای نانوایی را به شماره ۱۲۴ گزارش دهند تا فوراً رسیدگی لازم انجام شود.

لازم به ذکر است در پی بازدید  کار گروه اصلاح نظام یارانه گندم، آرد و نان شهرستان از خبازی های سطح شهر دیواندره، برای تعداد 4 واحد از خبازی های متخلف تشکیل پرونده و 4 واحد نیز کسر سهمیه شد.

در شهر دیواندره 62 واحد خبازی فعال وجود دارد که از این تعداد ۳۸ واحد نان لواش و ۲۴  واحد بربری، سنگک و گرده پزی هستند

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 1 =