افزایش کرایه آژانس ها در کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 35E05113 -
با گران شدن قیمت بنزین در کرمانشاه برخی از تاکسی های گردشی و مسیری و نیز آژانس های تاکسی تلفنی اقدام به افزایش خودسرانه قیمت کرایه نموده اند.

به گزارش هاناخبر ،

در بدو اعلام افزایش قیمت بنزین در کشور برخی از مسافرکش های شخصی و نیز آژانس های تاکسی تلفنی در سطح شهر کرمانشاه اقدام به افزایش خودسرانه نرخ کرایه های خود کرده اند.

این افزایش نرخ در صورتی اعمال می شود که سجاد سلیمانی؛ مدیرعامل سازمان تاکسیرانی استان کرمانشاه در هفته های گذشته در گفتگو با برخی از رسانه ها هر گونه افزایش کرایه را تخلف اعلام کرده بود.

البته با این وجود اکثر آژانس های تاکسی تلفنی و بعضا برخی از تاکسی های مسیری و گردشی در شهر کرمانشاه، قیمت کرایه خود را به صورت غیرقانونی افزایش داده اند.

خبرنگار کردپرس تلاش بسیار زیادی برای ارتباط با مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه داشت؛ ولی متاسفانه تلفن همراه وی در حالت پرواز بود و مصاحبه با وی امکان پذیر نبوده و نیست.

به هر حال زمانی که مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه علنا اعلام می دارد که نرخ کرایه تاکسی و آژانس ها تغییری نکرده است، پس چگونه و با چه منطقی برخی از دوستان راننده به صورت خودسرانه اقدام به اعلام نرخ های جدید می کنند؟!

تعداد گشت های سازمان تاکسیرانی استان کرمانشاه هم بی شک هرگز نمی تواند تمام شهر کرمانشاه را پوشش دهد، پس راهکار برخورد با این مخلان قانون چگونه باید باشد.

براساس تحقیقات میدانی خبرنگار کردپرس برخی از آژانس های تاکسی تلفنی به ویژه آژانس های محلات حاشیه ای شهر اقدام به افزایش 20 تا 30 درصدی کرایه های خود نموده اند و علیرغم شکایات مردم بازهم با نرخ های جدید خود فعالیت می کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 2 =