برخلاف باورهای حاکم بر افکار هواداران سرخآبی ها وینفرید شفر در برابر پرسپولیس یکی از نمایش های درخشانش را ارائه خواهد داد

شناسهٔ خبر: 35EF5BE1 -
استقلال تهران در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر ایران میزبان پرسپولیس است! البته بر روی کاغذ، چرا که میزبانی در دربی های ایران هرگز مفهومی نداشته و ندارد، زیرا حق میزبان در دربی ها با میهمان کاملا یکسان بوده است، پس خیلی استقلالی ها نمی توانند روی میزبانی خود در این دیدار بزرگ حساب کنند! نیم فصل برای استقلال در صورت شکست برابر پرسپولیس به پایان خواهد رسید، مسئله ای که با تمام وجود آبی ها برای ممانعت به عمل آوردن در آن با جان و دل در استادیوم آزادی حاضر خواهند شد و در نبرد برابر پرسپولیس برای پیروزی خواهند جنگید، نبردی که می تواند شفر را باز هم به روزهای خوش و دوست داشتنی اش در میان هواداران بازگرداند.

به گزارش هاناخبر ، نیم فصل برای استقلال در صورت شکست برابر پرسپولیس به پایان خواهد رسید، مسئله ای که با تمام وجود آبی ها برای ممانعت به عمل آوردن در آن با جان و دل در استادیوم آزادی حاضر خواهند شد و در نبرد برابر پرسپولیس برای پیروزی خواهند جنگید، نبردی که می تواند شفر را باز هم به روزهای خوش و دوست داشتنی اش در میان هواداران بازگرداند.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 6 =