۱۰ نفر در تصادفات جاده‌ای آذربایجان‌غربی جان باختند

شناسهٔ خبر: 3643216D -
فرمانده پلیس راه آذربایجان‌غربی گفت: تصادفات رانندگی هفته گذشته در جاده‌های برون شهری این استان باعث مرگ ۱۰ نفر و مصدوم شدن تعداد دیگری از هموطنان شد.

به گزارش هاناخبر ، سرهنگ رضا پناهی مقدم روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در این حوادث رانندگی ۱۷۰ نفر نیز مصدوم شده و توسط نیروهای امدادی به بیمارستان‌ها برای سیر مراحل درمانی منتقل شدند.

وی اضافه کرد: در اولین روز از هفته جاری هم، شاهد یک فقره تصادف منجر به مرگ در جاده شاهین دژ به میاندوآب بودیم که در این حادثه یک نفر جان باخت و چهار نفر دیگر از سرنشینان خودروها مصدوم شدند.

سرهنگ پناهی مقدم ادامه داد: بر اثر این تصادف که بین سواری پراید و کامیونت ایسوزو روی داد، راننده پراید جان خود را از دست داد و سه سرنشین این خودرو نیز به همراه راننده ایسوزو مصدوم شدند.

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی تجاوز به چپ خودرو پراید را علت وقوع این حادثه اعلام کرد.

به گزارش هاناخبر، همچنین بر اثر تصادف خودرو پارس با وانت نیسان در جاده ارومیه - سلماس در اوایل صبح امروز چهار نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش ایرنا، سالانه حدود ۵۰۰ نفر در جاده‌های آذربایجان غربی بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و افزون بر ۱۰ برابر این تعداد نیز مصدوم می‌شوند.

خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به فاصله طولی، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و همچنین بی توجهی به هشدارها در جاده‌های مختلف به ویژه گردنه‌ها عامل اصلی این تصادفات به شمار می‌رود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 1 =