به منظور پوشش اخبارو رویدادهای مناطق کُردنشین کلاردشت و کجور

دفتر هاناخبر در غرب مازندان راه اندازی شد

روز سه شنبه 26 تیرماه 97 دفتر پایگاه خبری هاناخبر در غرب مازندران راه اندازی شد.

به گزارش هاناخبر ،امروز سه شنبه 26 تیرماه 97 اولین نشست هم اندیشی  هیات تحریریه و تشکیل تیم نمایندگی هاناخبر جهت پوشش اخبار و رویدادهای مناطق کردنشین کلاردشت و کجور در غرب مازندران در شهر نوشهر تشکیل شد.

 بر کسی پوشیده نیست که "عصر ارتباطات " نامی با مسما و برازنده ی عصری است که  در آن زندگی می کنیم. فراوانی جمعیت، تمرکز گروه های انسانی در شهرها، پیچیدگی زندگی اجتماعی در عصر حاضر ، وابستگی های ملی و جهانی، بحران ها، دگرگونی های نظام های سیاسی و اجتماعی، دگرگونی مبانی فرهنگی، جدایی از سنت های پیشین و خصوصا بیداری اجتماعی از جمله عواملی هستند که روز به روز نیاز انسان امروز به آگاهی از تمام اتفاقات و وقایع جاری محیط زندگی اش را بیشتر می کند.
ایجاد ارتباط و همگرایی در میان انسان ها بر اثر آگاهی و بیداری وجدان اجتماعی، منجر به صلح و آرامش جهانی می گردد که می تواند از باارزش ترین آثار و نتایج رسانه باشد ، به این شرط که رسانه به وظایف خود در اعتمادسازی، انعکاس واقعیت ها، نقد سازنده، پیش بینی بحران و واداشتن مخاطب به تفکر به درستی عمل کند.
از طرفی امروزه در عصر انفجار اطلاعات این حقیقت به خوبی اثبات شده که از نظر کارکردهای آموزشی، رسانه ها سهم و نقش قابل ملاحظه ای در انتقال میراث فرهنگی و فکری بشری دارند.
بنا بر آنچه گفته شد ، وجود و حضور رسانه ای مستقل برای گروه های اجتماعی مختلف ضروری به نظر می رسد تا گروه های مذکور با بیان دیدگاه های خود در راستای همگرایی با دیگر آحاد و گروه های انسانی و اجتماعی، همینطور انتقال میراث فکری و فرهنگی تمدن بشری ابزار لازم را در اختیار داشته ، بتوانند نقش خود را در مسیر نیل به مقصد والای صلح و عدالت جهانی متعهدانه ایفا نمایند.
 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 2 =