مدیرعامل شرکت آبفای کردستان خبر داد:

۶۰۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تأمین آب در شهرهای کردستان اضافه شد

شناسهٔ خبر: 366EDD14 -
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال با بهره برداری از یک واحد تصفیه خانه آب، خط ۶۰۰ میلیمتری انتقال آب، مهندسی مجدد ایستگاه های پمپاژ و حفر و تجهیز چند حلقه چاه مجموعا ۵۹۶ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تأمین آب در شهرهای استان کردستان افزوده شده است.

به گزارش هاناخبر ،محمد فرهاد، امرو در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه این افزایش ظرفیت در ۶ شهرستان استان انجام شده است، گفت: در شهرستان دیواندره با به مدار آمدن و بهره برداری از تصفیه خانه آب ۲۵۰ لیتر بر ثانیه به ظرفیت تأمین آب در این شهر افزوده شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از دیواندره بیشترین افزایش ظرفیت آب مربوط به شهر سقز است که با به مدار آوردن خط ۶۰۰ میلیمتری چدن داکتیل افزایش ظرفیت میزان تصفیه به میزان ۲۰۰ لیتر بر ثانیه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: در شهر مریوان با به مدار آوردن ۲ فیلتر شنی و یک دستگاه پمپ افزایش ظرفیت تصفیه و انتقال آب به میزان ۵۰ لیتر بر ثانیه و در شهر کامیاران با مهندسی مجدد و افزایش ظرفیت از ایستگاه پمپاژ پایاب سد گاوشان موجب افزایش ظرفیت به میزان ۴۵ لیتر بر ثانیه شد.

فرهاد افزود: در شهر قروه با حفر و تجهیز سه حلقه چاه جدید، افزایش ظرفیت تولید به میزان ۳۳ لیتر بر ثانیه و در شهر بیجار با مهندسی مجدد و افزایش ظرفیت برداشت از چاه شماره ۴ ، افزایش ظرفیت به میزان ۱۸ لیتر بر ثانیه انجام شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 3 =