پلمپ یک کارگاه شیرینی پزی در پایانه مرزی تمرچین

شناسهٔ خبر: 36A1ECB9 -
در راستای تشدید نظارتها بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، یک کارگاه شیرینی پزی را در ابتدای مسیر پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر بدلیل عدم رعایت قوانین و مقررات بهداشتی پلمپ کردند.

به گزارش هاناخبر ،  کارشناسان سلامت محیط و کار مرکز بهداشت در راستای تشدید نظارتها بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، یکشنبه هشتم شهریور سالجاری یک کارگاه شیرینی پزی را در ابتدای مسیر پایانه مرزی تمرچین بدلیل عدم رعایت قوانین و مقررات بهداشتی پلمپ کردند.

در همین رابطه مهندس امین عشایری ریاست مرکز بهداشت گفت:در پی اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن و مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی با هوشیاری کارشناسان سلامت محیط و کاربه علت استفاده یکی از کارگاههای شیرینی پزی از رنگهای غیر مجاز و غیر خوراکی در پخت شیرینی های خود این واحد تولیدی پلمپ شد. وی اظهار داشت: در طرح تشدید نظارت بر اماکن و مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذایی تعداد 20 نفر در قالب 10 اکیپ 2 نفره با همکاری ادارات اصناف،تعزیرات حکومتی ،صنعت و معدن و تجارت از اماکن ، شیرینی سراها و رستوران های بین راهی به ویژه در این ایام که شهرستان پیرانشهر در شرف میزبانی از زایران اربعین حسینی (ع) می باشد، بازدید می نمایند.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 7 =