یحیی گل محمدی:حق تراکتورسازی پیروزی بود

شناسهٔ خبر: 36C80F24 -
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در بازی ما با صنعت نفت، داور توپی را به سود نفتی پنالتی اعلام کرد که اصلا پنالتی نبود.

به گزارش هاناخبر ،

یحیی گل محمدی شامگاه امروز پس از تساوی خارج از خانه تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امروز بازی جانداری را از سوی هر دو تیم مشاهده کردیم ولی حق ما در این بازی پیروزی بود چون در اکثر دقایق بازی ما بازی خوبی را نشان دادیم.

وی افزود: داور در نیمه دوم این بازی، توپی را به سود نفتی ها به عنوان پنالتی اعلام کرد که منجر به ثمر رسیدن گل تساوی این تیم شد که اصلا پنالتی نبود.

گل محمدی عنوان کرد: از بازیکنان تیم خود تشکر می کنم که بازی خوبی ارائه کردند و ما می توانستیم با سه امتیار آبادان را ترک کنیم. امروز آنها هر چه را که در چنته داشتند رو کردند.

سرمربی تراکتورسازی تبریز بیان کرد: برای تقویت خود برای نیم فصل دوم، بی شک اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد. ما در دو پنجره نقل و انتقالات محروم بودیم و تیم نتواسنت بازیکن جدید اضافه کند به همین دلیل به شدت به جذب بازیکن نیاز داریم.

گل محمدی در خصوص پنالتی صنعت نفت عنوان کرد: داور با گرفتن این پنالتی، داوری خود را زیر سئوال برد و حتی بازیکنی که روی آن پنالتی صورت گرفته بود نیز از تصمیم داور خنده اش گرفته بود.

 از سری رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 8 =