مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

سردار یک تیم استانی است/ اجازه انحلال تیم سردار بوکان را نمی دهیم

شناسهٔ خبر: 36F65CBD -
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: تیم فوتبال سردار یک تیم مردمی و استانی است که با مدیریت مردم و با تشکیل مجمع عمومی به کار خود در لیگ دسته 2 کشور ادامه می دهد و اجازه انحلال آن را نمی دهیم.

عبدالله چمن گلی  در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار هاناخبر اظهار کرد: مسئولین بوکانی از جمله نماینده شهرستان و فرماندار و شهردار برای بقا و حل مشکلات سردار بوکان تلاش زیادی انجام داده اند و تا جایی که امکان داشته باشد از هیچگونه کمکی برای بقای این تیم دریغ نمی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: تیم فوتبال سردار بوکان به هیچ وجه یک تیم شهرستانی نیست و از تیم های خوب استان آذربایجان غربی به شمار می رود و حتی در استان های دیگر کشور نیز طرفدار دارد.
وی با بیان اینکه این تیم در گذشته مشکلات زیادی داشته و به دلیل نداشتن حامی مالی با مشکلات مالی فراوانی مواجه شده است، بیان کرد: در جلسه ای که با حضور فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان در خصوص تیم سردار بوکان تشکیل شد، مقرر شد که تیم توسط مردم اداره و با قدرت به کار خود در لیگ دسته دوم کشور ادامه دهد.

چمن گلی یادآور شد: در مجموع تشکیلات باشگاه یکی از مهمترین ساختارهاست و  در مجمع جدید افرادی که خود علاقمند هستند که کمک کنند حضور خواهند داشت و ما هم از حضور آنان استقبال می کنیم.
چمن گلی ادامه داد: به زودی فراخوانی برای تشکیل مجموع عمومی برای حمایت از این تیم تشکیل می شود و این مجمع هیات مدیره 7 تا 9 نفره تشکیل می دهد تا اداره و مدیریت تیم به مردم واگذار شود.
وی افزود: در کنار مردم و هیات مدیره جدید مسوولان شهرستانی و استانی نیز از تیم به صورت فنی و با ساختار جدید و قانونمند حمایت خواهند کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در خصوص بازیکنان تیم فوتبال سردار بوکان نیز گفت: به هیچ وجه قابل قبول نیست بازیکنانی مسن با قراردادهایی ده ها میلیونی  بدون کارایی لازم وارد تیم شوند ولی از ظرفیت های بومی استان غافل بمانیم و چون تیم مردمی و متعلق به آذربایجان غربی است، بازیکنان آن نیز از شهرها و مناطق مختلف استان تامین خواهد شد و تا جای ممکن از جذب بازیکن با قراردادهای سنگین و خارج استان باید جلوگیری شود.
وی اضافه کرد: انتخاب بازیکنان بومی علاوه بر کاهش هزینه ها موجب تقویت زیرساخت های فوتبال در سطح استان آذربایجان غربی خواهد شد.
وی اضافه کرد: سردار یک تیم بومی است و باید ساختار آن نیز بومی سازی شود البته همه مسئولین نیز می توانند از این تیم حمایت و پشتیبانی کنند ولی هیچ کس حق دخالت فنی و اجرایی را ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: درخواست می کنم برای تشکیل اعضای هیئت مدیره جدید از افراد توانمند و شاخص منطقه استفاده شود تا آنها نیز خود را نشان دهند و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد چندین تیم قدرتمند چون سردار باشیم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 2 =