نمایشگاه صنایع دستی در دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان دایر شد

شناسهٔ خبر: 37455923 -
دانشجویان گروه صنایع دستی دانشکده هنر و معماری آثار خود را به مدت یک هفته در قالب نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.

عرفان رحیمی روز چهارشنبه در رابطه با برپایی نمایشگاه صنایع دستی در دانشکده هنر و معماری  در گفت و گو با خبرنگار هاناخبر  اظهار کرد: در این نمایشگاه که به مدت یک هفته در دانشکده هنر و معماری دایر است آثار دانشجویان رشته صنایع دستی(کارگاه چوب) که به عنوان پروژه پایانی ترم ارائه داده‌اند در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

کارشناس مسئول آموزش دانشکده هنر و معماری دانشگاه کردستان یادآور شد: در این نمایشگاه ده‌ها اثر منبت، معرق و کارهای ترکیبی قریب به ۱۸ دانشجو در معرض نمایش قرار گرفته است.

به گزارش هاناخبر، دانشگاه کردستان در سال ۱۳۵۳ کار خود را با عنوان دانش‌سرای عالی سنندج وابسته به دانشگاه تربیت معلم تهران آغاز کرد و در ادامه به عنوان یکی از پردیس‌های دانشگاه رازی کرمانشاه درآمد و در سال ۱۳۷۰ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، این مرکز آموزش عالی را با عنوان «دانشگاه کردستان» به رسمیت شناخت.

این دانشگاه هم اکنون هشت دانشکده شامل زبان و ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی، علوم پایه، کشاورزی، منابع طبیعی، مهندسی، هنر و معماری، علوم‌ پایه و فنی - مهندسی بیجار است و در حال حاضر ۱۱ هزار و ۲۰۰ دانشجو در ۵۶ رشته کارشناسی، ۱۱۴ رشته کارشناسی ارشد و ۳۰ رشته دکترا در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

این دانشگاه با پذیرش ۴۹۲ دانشجوی خارجی توانسته است در بعد بین المللی هم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 2 =