بازدید معاون استاندار از مجتمع خدمات رفاهی شهرستان صحنه

شناسهٔ خبر: 3750F420 -
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه از پروژه احداث مجتمع خدمات رفاهی برادران نظری شهرستان صحنه بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این پروژه قرار گرفت.

به گزارش هاناخبر ،

حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پروژه خدمات رفاهی در جلسه‌ای که با مسئولان داشت گفت : به دلیل موقعیت استراتژیک کرمانشاه بر سر راه اصلی تهران- بغداد و نیز مسیر عتبات عالیات، ساخت مجتمع‌های رفاهی بین‌راهی بسیار حائز اهمیت و از نیاز‌های استان است.

او گفت : این‌پروژه که در مسیر کنگاور به صحنه واقع شده می‌تواند در صورت تکمیل بخشی از نیاز‌های بین راهی این مسیر را رفع نماید و این بازدید در جهت حل مشکلات و موانعی است که بر سر راه تکمیل و تجهیز این پروژه به وجود آمده است که از دستگاه‌های مربوط خواسته شد که با هماهنگی بیشتر روند ساخت این پروژه را شتاب بخشند.

این پروژه در زمینی به مساحت ۴۵ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵۰۰ میلیارد ریال در ورودی شهرستان صحنه از سمت کنگاور در حال ساخت است و جایگاه سوخت دو منظوره، خدمات خودروی، نمایندگی‌های خودرو‌های داخلی، پایگاه اورژانس جاده‌ای، پارکینگ، هتل، تعمیرگاه تخصصی، اقامتگاه بوم‌گردی و سالن نمایش از جمله امکانات پیش بینی شده در این پروژه است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 4 =