پذیرش دانشجو در 2 رشته جدید در دانشکده پرستاری بوکان

شناسهٔ خبر: 375184C9 -
دانشکده پرستاری بوکان، در نیم سال دوم تحصیلی بهمن ماه علاوه بر رشته پرستاری در 2 رشته جدید کارشناسی "بهداشت عمومی" و " فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی" در هر کدام 15 نفر دانشجو پذیرش خواهد کرد.

به گزارش هاناخبر ، در سال تحصیلی جدید دانشکده پرستاری بوکان در نیم سال اول تحصیلی در رشته کارشناسی پرستاری 20 نفر دانشجو پذیرش خواهد کرد و در نیم سال دوم تحصیلی بهمن ماه نیز در 2 رشته جدید کارشناسی "بهداشت عمومی" و " فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی" در هر کدام 15 نفر دانشجو پذیرش خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، با توجه به بازدید صورت گرفته از طرف" دکتر ابوالفضل باقری فرد"، معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر"محمد امین ولی زاد حسنلویی"، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دکتر "محمدلو " معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با توجه به رضایت کامل از نتیجه اعتبار بخشی دانشکده و با پیگیری های نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس دانشکده پرستاری بوکان و تلاش و پشتکار اعضای هیئت علمی و پرسنل دانشکده با پذیرش دانشجو در رشته های ذکر شده موافقت شد.

این دستاورد گامی اساسی در راستای تبدیل شدند دانشکده پرستاری به دانشکده پیراپزشکی است.

دانشکده پرستاری بوکان نخستین بار سال تحصیلی 1391- 1392 با ظرفیت 26 نفر از طریق کنکور سراسری در رشته پرستاری دانشجو جذب کرد.

تاکنون 275 نفر دانشجو در رشته پرستاری در دانشکده پرستاری بوکان فارغ التحصیل شده اند.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 3 =