راهیان نور پیشرفت دانش آموزی راه اندازی می شود

شناسهٔ خبر: 37926DC1 -
باقرزاده امروز ۱۴ شهریورماه در یادمان شهید بروجردی، در سه راهی محمدیار به نقده با ابراز خشنودی از اینکه راهیان نور پیشرفت ویژه دانش آموزان راه اندازی می شود، گفت: برای تقویت روحیه خودباوری دانش آموزان این اردوها را تدارک دیده ایم تا از پیشرفت های لجستیکی بازدید کنند.

به گزارش هاناخبر ، باقرزاده اظهار کرد: تدابیر کافی اتخاذ شده است تا امسال راویان دفاع مقدس دانش آموزی را تربیت کرده و آموزش های موردنیاز ارائه دهیم تا تخصصی نسبت به روایت حوادث و وقایع ۸ سال دفاع مقدس اقدام کنند.

وی بر لزوم تقویت فرآیند قبل و بعد از اردو اشاره کرد و گفت: مقدمات لازم فراهم شده است، تا از این رهگذر دانش آموزان با مربیان انس پیدا کنند و روند تربیتی از این رهگذر تکمیل شده و نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش طراحی و اجرای راهیان نور دریایی را نیز یکی از ابتکارات انجام گرفته در طول سال جاری عنوان کرد و گفت: این اردوها امسال به صورت محدود اجرا شده است که برای گسترش دامنه آن تلاش می کنیم همچنین تلاش می شود این اردوها با نوآوری و ظرفیت بیشتری همه ساله اجرا شود چرا که بازدید دریایی از لذت خاصی برخوردار خاص است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 5 =