واکنش مدیر پیام رسان سروش به سخنان آذری جهرمی مبنی بر اختلال پیام رسان

شناسهٔ خبر: 37CE097C -
کاربران پیام رسان سروش در روزهای اخیر با اختلال در برقراری ارتباط مواجه شده‌ اند. به همین منظور برنامه پیک بامدادی رادیو ایران در خصوص علت اختلال در پیام رسان‌های داخلی با مدیر این پیام رسان به گفتگو پرداخت.

به گزارش هاناخبر ،

به گفته مدیر این پیام رسان، بخشی از این مشکل، فنی و بخشی دیگر بر اثر کم لطفی اپراتورهای همراه یا اختصاص نیافتن زیرساخت‌های مهم از سوی مسئولان بوده است. اما وزیر ارتباطات در گفتگو با پیک بامدادی رادیو ایران گفت که همکاری‌های لازم با پیام‌رسان سروش و دیگر پیام‌رسان‌های داخلی انجام شده است.
پس از این گفتگو سید میثم سید صالحی مدیر پیام رسان سروش با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نسبت به سخنان آذری جهرمی واکنش نشان داد.

سید میثم سید صالحی در صفحه توییتر خود نوشت:
"از شفاف‌سازی آقای @azarijahromi در پیک بامدادی متشکرم. مشکل فعلی پهنای باند نیست. اختصاص فضا در LCT و مرکز امام، اختصاص نود CDN در اپراتورها، حذف ترجیح ترافیک بین‌الملل، سرویس رایانش و ذخیره ابری و نیز اختصاص کانال مستقیم پیامک، موارد زیرساختی حیاتی است که در اختیار سروش نیست."

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 3 =