کرونا مجددا در کردستان اوج گرفت/ 23 بیمار جدید شناسایی شد

شناسهٔ خبر: 3807601B -
رئیس دانشگاه علوم پزسکی کردستان از اوج گیری مجدد کرونا در استان خبر داد که طی 24 ساعت گذشته 23 بیمار جدید شناسایی و یک نفر جان خود را از دست داده است.

به گزارش هاناخبر ،دکتر فرزین رضاعی، به تازه ترین آمار کرونا در استان اشاره کرد که طی 24 ساعت گذشته 23 نفر به کرونا مبتلا شده و یک نفر هم متاسفانه دوباره در شهر سنندج جان باخته است.

او همچنین به تعداد  بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان کردستان اشاره کرد و تعداد آنها را 94 نفر اعلام کرد که از این تعداد 29 نفر در بخش های ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

دکتر رضاعی با اشاره به اینکه سنندج بیشترین شمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در میان سایر شهرهای استان را دارد، یادآور شد: در حال حاضر تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان سنندج بستری هستند، 58 نفر بوده و شمار جان باختگان هم از ابتدای شیوع بیماری تاکنون با اضافه شدن یک مورد طی 24 ساعت گذشته به 152 نفر رسیده است که متاسفانه موارد فوتی آن افزایش یافته است.

او اما بیشترین آمار بیماران بستری بر اثر کرونا در کردستان را پس از سنندج، شهرستان سقز اعلام کرد که در حال حاضز 10 نفر مبتلا در بیمارستان این شهر بستری هستند و ااز بتدای شیوع بیماری تاکنون هم 82 نفر جان باخته اند. 

دکتر رضاعی آمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در سایر شهرهای استان را هم اعلام کرد که به تفکیک عبارتند از: قروه: 6 نفر، بیجار: 3 نفر، مریوان: 6 نفر، کامیاران: 7 نفر، بانه: 3 نفر و سروآباد: 1 نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان همچنین با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون  435 نفردر کردستان بر اثر این بیماری جان باخته اند، خاطرنشان کرد: بر این اساس تاکنون 82 نفر در سقز، 152 نفر در سنندج، 38 نفر در قروه، 25 نفر در بیجار، 33 نفر در بانه، 25 نفر در مریوان، 38 نفر در کامیاران، 32 نفر در دیواندره و 10 نفر در دهگلان جان‌باخته اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده‌اند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 8 =