۲۹۲ بهورز در مرکز آموزش بهورزی سقز پذیرش شدند

شناسهٔ خبر: 3834B2E7 -
مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز گفت: از زمان تاسیس مرکز آموزش بهورزی این شهرستان تاکنون ۲۹۲ نفر بهورز پذیرفته و۲۷۲ نفر هم فارغ التحصیل شده‌اند.

دکتر پروین خسروپور در گفت و گو با خبرنگار هاناخبر اظهار کرد: مراکز آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت در راستای تحقق اهداف نظام سلامت در کشور و با هدف بهره مند کردن خانه های بهداشت از بهورزان دارای مهارت های کافی و اجرای برنامه های بازآموزی کارکنان نظام سلامت تاسیس شده است.

وی ادامه داد: مرکز آموزش بهورزی شهرستان سقز از سال ۱۳۶۳ تاسیس شده و در حال حاضر بیست و پنجمین دوره آموزش بهورزی در این مرکز در حال برگزاری است.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان سقز گفت: در این مرکز تا پایان دوره ۲۴ در خرداد ماه سال ۱۴۰۱ تعداد ۲۹۲ نفر پذیرفته شده و ورودی داشته که از این تعداد ۲۷۲ نفر فارغ التحصیل شده اند و تعدادی از این فارغ التحصیلان پذیرفته شدگان شهرستانهای دیواندره، بانه، بیجار و کامیاران هستند.

دکترخسروپور یادآور شد: با تغییر آیین نامه از دوره ۲ ساله بهورزی به دوره کاردانی از سال ۱۴۰۱، پذیرفته شدگان دوره بیست و پنجم، اولین دوره کاردانی بوده و در حال حاضر ۲۷ نفر از آنان در ترم سوم به تحصیل اشتغال دارند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 2 =