اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه های نیمه تمام ورزی در پیرانشهر

شناسهٔ خبر: 3869FE1A -
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در جلسه شورای ورزش پیرانشهر از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه های نیمه تمام ورزی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

عبدالله چمن گلی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی در جلسه شورای ورزش شهرستان پیرانشهر که به مناسبت گرامیداشت کنگره ۱۲۰۰۰شهید استان آ .غ بعدازظهر روز سه شنبه ( 28 شهریورماه) با حضور دکتر خضری، نماینده مردم پیرانشهر، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان و رؤسای هیأت های ورزشی شهرستان پیرانشهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، از اختصاص 10 میلیارد ریال برای اتمام پروژه های نیمه تمام ورزی در این شهرستان خبر داد.

وی در ادامه اظهار داشت: ورزشهای همگانی و همایش های پیاده روی خانوادگی را منادی صلح امنیت و آرامش جامعه دانست و نسبت به توجه ویژه به این برنامه های ورزشی تاکید کرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در شورای ورزش استان، در هفته تربیت بدنی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان پیرانشهر برگزار خواهد شد و این اداره کل تعداد ۵۰ عدد دوچرخه را برای برگزاری این همایش در نظر گرفته است اکه انشالله در روز اجرای این برنامه به قید قرعه به برندگان اهداء خواهدشد.

چمن گلی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام فضاهای ورزشی در پیرانشهر قول مساعدت داد و عنوان کرد: در سال جاری در سطح شهرستان پیرانشهر برای اتمام این پروژه ها مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اختصاص تخصیص داده شده است که امیدوارم در پایان سال شاهد اتمام پروژه ای نیمه کار در این شهرستان باشیم.

دکتر رسول خضری، نماینده مردم شهرستان های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این جلسه طی سخنانی نسبت به رفع مشکلات هیئت های ورزشی شهرستان تأکید کرد و گفت: با توجه به موقعیت شهرستان نیاز به فضاهای ورزشی بیشتری داریم که بدون شک حضور آقای چمن گلی در رأس ورزش استان این نوید را می دهد که هر چه سریعتر به اهداف توسعه ورزش در تمام نقاط این استان دست پیدا کنیم.

حسن عبدالهی، سرپرست فرمانداری پیرانشهر نیز در ادامه این جلسه ضمن تأکید بر روند تسریح در پروژه های نیمه تمام فضاهای ورزشی شهرستان پیرانشهر گفت: امروزه با توجه به زندگی ماشینی نیاز مبرم به ورزشهای همگانی و ایجاد فضاهای مناسب ورزشی در سطح شهرستان پیرانشهر جزءیکی از اولویت های ضروری بنظر می رسد.

وی ادامه داد: در این خصوص همت مضاعف اداره ورزش وجوانان استان را می طلبد تا نسبت به کمبود فضاهای ورزشی شهرستان اقدام و هر چه سریعتر در خصوص اتمام سالن های ورزشی نمیه تمام اقدام کنند.

عبدالهی در بخش دیگری از سخنان خود نسبت به برگزاری هر چه باشکوه تر همایش های پیاده روی خانوادگی در شهرستان تاکید کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 3 =