ثبت نام ۱۳۶ تعاونی در هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر ایلام

شناسهٔ خبر: 386C86E2 -
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از پایان ثبت نام هجدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در این استان خبر داد و گفت: ۱۳۶ تعاونی در این جشنواره ثبت نام کرده اند.

به گزارش هاناخبر ، نورالدین الیاسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تعاون به عنوان یکی از سه بخش اصلی قانون جمهوری اسلامی ایران، نقشی موثر در پیشرفت کشور و گسترش عدالت دارد، اظهار کرد: جشنواره تعاونی های برتر همانند ویترین فعالیت شرکت های تعاونی در یکسال گذشته است و با پر رنگ تر برگزار شدن این جشنواره می توان به دستاورد های مهمی دست یافت.

وی با اعلام اینکه جشنواره تعاونی‌های برتر با هدف شناسایی تعاونی‌ها و تجلیل از خدمات آنها در زمینه های مختلف برگزار می‌شود، افزود: ثبت نام شرکت های تعاونی در هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر از پنجم تا ۳۰ تیر ماه ادامه داشت و ۱۳۶ تعاونی استان ثبت نام کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام تاکید کرد: پس از ثبت نام، فرایند داوری آغاز و تعاونی هایی که امتیازات لازم را کسب کنند ، به عنوان تعاونی برتر شناخته خواهند شد.

الیاسی اضافه کرد: تعاونی های برتر مرحله اول در سطح استانی به ثبت می رسند و پس از آن اسامی برای ارزیابی و شرکت در مرحله کشوری به وزارتخانه ارسال خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام یادآور شد: با توجه به مردمی بودن مراسم هفته تعاون تعاونگران اعم از اتاق تعاون، اتحادیه ها و شرکت های تعاونی در برگزاری هرچه بهتر مراسم سال جاری تلاشی مضاعف کنند.

وی گفت: آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر شهریور ماه سال جاری و در هفته تعاون با حضور مسئولین و تعاونی‌های موفق استان برگزار می‌شود.

یک هزار و ۴۷۰ تعاونی فعال در حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی در استان وجود دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 1 =