مدال آوری آسان نیست/در این آزمون دشوار امید به کسب مدال های خوبی داریم

شناسهٔ خبر: 388D61B4 -
سرمربی تیم جودوی نوجوانان ایران با اشاره به حضور جودوکاران مطرح این رده سنی در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: هرچند کار سختی پیش روی خواهیم داشت، اما امید زیادی داریم تا در این آزمون دشوار به مدال های خوبی دست یابیم.

به گزارش هاناخبر ،

یازدهمین دوره رقابت های جودوی قهرمانی نوجوانان آسیا از فردا (پنجشنبه) در شهر «بیشکک» قرقیزستان آغاز می شود.
«محمد جناب زاده» سرمربی تیم ایران در این خصوص در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با بررسی جدول مسابقات در اوزان مختلف مشخص می شود که جودوکاران مطرح آسیایی در رده سنی نوجوانان که در سطح جهان دارای جایگاه ویژه ای هستند، خود را به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا رسانده تا به موفقیت دست یابند.
وی افزود:حضور نفرات برتر نشان دهنده سطح فنی پیکارهای قهرمانی آسیا و مسیر دشوار تیم ایران برای رسیدن به مدال های مناسب است.
جناب زاده عنوان کرد: امیدوارم تا جودوکاران ایران ارزش ها و توانایی خود را در تاتامی آسیایی اثبات کرده و جواب زحمات ماه های اخیر خود را بگیرند.
وی با اشاره به اینکه هر تیم می توانست 10 جودوکار در مجموع هشت وزن را به این رقابت ها اعزام کند، گفت: به همین دلیل در وزن به اضافه 90 کیلوگرم دو جودوکار داریم و در مجموع با 9 نفر عازم بیشکک شده ایم.
سرمربی تیم ایران با اشاره به اینکه فردا و در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا چهار جودوکار ایران روی تاتامی می روند، افزود: می خواهیم در رقابت با بهترین ها، نتایج خوبی کسب و جایگاه مناسبی را برای جودوی ایران کسب کنیم.
امیرحسین یزدانی، مصطفی ریاحی فر، مجید وحید بریمانلو و علی یوسفی روز پنجشنبه به عنوان نخستین نمایندگان ایران روی تاتامی می روند.
رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا تا جمعه ادامه خواهد داشت و سپس پیکارهای جوانان به مدت دو روز در بیشکک دنبال می شود.
تیم ایران در هر دو رده سنی عازم قرقیزستان شده است. چهار دختر جودوکار ایران نیز در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان می روند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 4 =