نمایش عمومی ٥ فیلم کوتاه در ارومیه

شناسهٔ خبر: 38D58E44 -
رییس انجمن سینمای جوان آذربایجان غربی گفت: چهار فیلم کوتاه ایرانی و یک اثر خارجی شامگاه دیروز /٢٤ مرداد/ در مجتمع فرهنگی هنری ارومیه اکران عمومی شد.

به گزارش هاناخبر ، حسان مهدیان  رئیس انجمن سینمای جوان گفت: فیلم های 'من قدیمی هستم' به مدت ٢٠، 'سایه ها هرکجا بخواهند می روند' به مدت ٢٥ و 'پانسمان' به مدت ١٠ دقیقه برای عموم به نمایش گذاشته شد.
وی اضافه کرد: 'عادل تبریزی و ایران انتظام'، 'میلاد و سجاد ستوده' و امید عبدالهی کارگردانان این فیلم ها هستند.
وی با اشاره به اینکه فیلم هفت دقیقه ای 'طناب' نیز به کارگردانی آذر منصوری اکران عمومی شد، ادامه داد: اکران فیلم خارجی 'افسانه گورکن' به کارگردانی 'مین یانگ او' و به مدت ١٣ دقیقه پنجمین اثری بود که در ارومیه برای علاقه مندان هنر هفتم اکران شد.
حضور و درخشش فیلم های کوتاه انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی در بیش از ١٥ جشنواره ملی و بین المللی طی سال ١٣٩٦ بالندگی روزافزون هنر هفتم را در این استان به تصویر کشیده است.
این انجمن همچنین ٢٥ جایزه را در سال های ١٣٩٤ و ١٣٩٥ در بیش از ٧٠ جشنواره بین المللی فیلم و عکس برای این استان به ارمغان آورده است.
انجمن سینمای جوان ارومیه جزو سه انجمن موفق کشور از لحاظ کیفی و کسب افتخارات هنری محسوب می شود؛ این انجمن در شهرستان های ارومیه و مهاباد دارای دفتر است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 7 =