دکتر ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی

بهره برداری بیمارستان جدید الاحداث پیرانشهر در هفته سلامت

شناسهٔ خبر: 3935DE36 -
با افتتاح این پروژه مردم شریف پیرانشهر می توانند از خدمات تخصصی این بیمارستان بهره ببرند.

به گزارش هاناخبر ،

چهارشنبه بیست و چهارم فروردین ماه دکتر ولی زاد ریاست دانشگاه علوم پزشکی به همراه دکتر ناصر مسعودی معاون درمان، دکتر موسوی معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی دانشگاه از آخرین مراحل نصب و راه اندازی تجهیزات بیمارستان جدید پیرانشهر بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید دکتر ولی زاد، ضمن ابراز رضایت از پیشرفت پروژه بیمارستان جدید الاحداث این شهرستان گفت: بدنبال برگزاری وبیناری با وزارت بهداشت که امروز در شهرستان نقده حضور داشتم و در این وبینار نماینده مردم شریف پیرانشهر و سردشت نیز حضور داشتند بر آن شدم که از این پروژه بازدید نمایم.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی برای افتتاح این پروژه در هفته سلامت، فرصتی شد تا از نزدیک از آخرین مراحل این پروژه بازدید شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در ادامه یادآور شد: بیمارستان ۸۵ تختخوابی شهرستان پیرانشهر که ساخت آن در سال ۹۵ آغاز شده با نصب و راندازی تجهیزات نهایی ظرف دو هفته آینده ، در هفته سلامت به بهره برداری خواهد رسید.

مقام عالی سلامت استان ضمن تقدیر از زحمات مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر و تیم مدیریتی این شهرستان اضافه نمود: با افتتاح این پروژه مردم شریف پیرانشهر می توانند از خدمات تخصصی این بیمارستان بهره ببرند.

دکتر مجید کاسیان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر در ادامه این بازدید سرزده گفت: بسیار متشکریم که رئیس دانشگاه علوم پزشکی به وعده خود برای افتتاح این پروژه در مدت زمان سه ماه عمل نمود و انشا‌ا... در هفته سلامت بیمارستان 85 تختخوابی پیرانشهر افتتاح خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 5 =