تعلیق ۸۵ پروانه استاندارد در استان کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 399F880F -
مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از تعلیق ۸۵ پروانه استاندارد در استان از ابتدای سال‌جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

محمودرضا نیازی مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از فعالیت ۴۲ شرکت دانش‌بنیان در استان خبر داد و گفت : اولین گواهی انطباق کشور را کرمانشاه به یک شرکت دانش بنیان اعطا کرد.

وی گفت : در حوزه ارزیابی در سال حمایت از تولید استاندارد به عنوان سازمان نظارتی و حامی صنعت تلاش داریم اکثر واحد‌های تحت پوشش استانداردسازی شوند.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه با بیان اینکه ضریب نفوذ استاندارد در استان ۱۰۰ درصد است، بیان کرد: ۱۱۰۰ واحد در کرمانشاه مورد بازرسی قرار گرفت و تمام واحد‌های تحت پوشش تعیین تکلیف شده‌اند.

وی از بازرسی مستمر واحد‌های تحت پوشش در استان خبر داد و گفت: تعداد ۵۶۲ واحد تولیدی و خدماتی تحت پوشش استاندارد هستند.

نیازی از تعلیق ۸۵ پروانه استاندارد طی امسال خبر داد و عنوان کرد: همچنین ۵۷ پروانه نیز از ابتدای امسال تا کنون صادر شده است که هر پروانه یک نفر اشتغال‌زایی دارد.

وی با بیان اینکه آسانسور‌های برقی مشمول استاندارد اجباری است، گفت: در راستای حفظ ایمنی ساکنان آسانسور‌های ۸۷ بلوک مسکن مهر پلمب شد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه در رابطه با استانداردسازی شهربازی‌ها هم بیان داشت: تمام تجهیزات بازرسی شده است و در حال حاضر ۱۲۰ وسیله در ۱۴ شهربازی دارای استاندارد هستند.

وی با بیان اینکه ۲۷۱ مهدکودک برای اولین بار در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفته است، افزود:بیشتر این مهد‌ها از نظر استاندارد مشکلاتی داشتند که مقرر شد بهزیستی بر آن‌ها نظارت داشته باشد.

نیازی همچنین از ۸۳ بازرسی از طلافروشی‌ها و ۴۰ هزار مورد آزمون و علامت‌گذاری خبر داد و گفت: همچنین در راستای استاندارد سازی ۲۱جایگاه سوخت سال گذشته قطع گاز شدند و فرآیند استانداردسازی انجام شد که در حال حاضر ۷۶ جایگاه سی ان جی در استان داریم که ۶۸ جایگاه استاندارد هستند.

وی عنوان کرد: ۳۸۰ باسکول فعال در استان داریم که امسال ۳۴۲ مپرد بازرسی و آزمون از باسکول‌ها انجام شد.

وی همچنین از انجام بیش از ۲۷۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های توزیع مصالح ساختمانی خبر داد و گفت: طی دو سال گذشته در دستگاه‌های دولتی ۲۳۰ بازرسی انجام دادیم .

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 9 =