بازدید سرزده معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد از بیمارستان امام خمینی (ره)

شناسهٔ خبر: 39A3C225 -
مهندس قادری معاون استاندار به طور سرزده از بیمارستان امام خمینی ره مهاباد بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان ارائه خدمات مدافعان سلامت این مرکز قرار گرفت.

به گزارش هاناخبر ، مهندس قادری معاون استاندار و فرماندار ویژه، پاکزاد معاون سیاسی امنیتی فرماندار، مدیر شبکه، رییس بیمارستان، رییس مرکز بهداشت و مسئولین شبکه، مسئول حراست و روابط عمومی فرمانداری به طور سرزده از بخش های بیمارستان بازدید کردند.


مهندس قادری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد بیان داشت: هدف از این بازدید بررسی کمی و کیفی ارائه خدمات در بخشهای بستری و بالینی بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد می باشد.

وی ضمن قدردانی از کادر درمانی و بهداشتی شهرستان خاطر نشان کرد: کادر پزشکی ، پرستاران بخش اورژانس و سایر پرسنل در برابر بیماری کووید19 روزهای پرکاری داشته و دارند و شبانه روز برای بهبود بیماران تلاش می کنند که زحمات این بزرگواران قابل تقدیر است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد در این بازدید از نزدیک با بیماران، همراهان و کادر درمان گفت و گو کرد و در جریان روند فعالیت ها، رعایت پروتکل های بهداشتی، نحوه خدمات و ویزیت بیماران، مشکلات و کمبودها قرار گرفت.

 

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 7 =