تکریم ارباب رجوع رسالت اصلی مدیران است

شناسهٔ خبر: 39B139CE -
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه گفت: تکریم ارباب رجوع و خدمتگزاری صادقانه رسالت اصلی مدیران است و دستگاه های اجرایی باید وظایف قانونی خود را در ارتباط با ارباب رجوع انجام دهند.

به گزارش هاناخبر ،افشین کریمی روز سه شنبه در دیدار با ماموستا محمدی امام جمعه روانسر افزود: در صورت عدم شفافیت و پاسخگویی و کم کاری مسئولان برخورد خواهیم کرد و اجازه استمرار این روند را نخواهیم داد.
وی تصریح کرد: روانسر در بخش های مختلف توانمندیهای فراوانی دارد و مردم این شهرستان شایان خدمات بیشتری هستند
امام جمعه روانسر نیز گفت: تکریم ارباب رجوع باید اولویت مدیران و کارکنان ادارات و ارگانها باشد.
ماموستا ملا سیدمحمد محمدی افزود: به دلیل تحریم های ظالمانه و مشکلات معیشتی، نظارت بر بازار در آستانه عید ضروری است و گشت های نظارتی فعال تر شود.
وی تصریح کرد: مردم اورامانات به دلیل مرزی بودن با مشکلاتی مواجه هستند و توجه به مناطق مرزی یک ضرورت است.
امام جمعه ادامه داد: شهرداری ها بیشتر با مردم ارتباط دارند و ضرورت دارد و این نهاد بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا خدماتی بیشتر ارائه شود.
مصطفی زاده فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: خوشبختانه وحدت و هدلی در میان مردم و مسئولان شهرستان حاکم است و  از این وحدت و انسجام در راستای خدمت بیشتر به مردم بهره خواهیم برد.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در۶۰کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 1 =