جانمایی غیر کارشناسی یک طرح ورزشی در تکاب/ استاندار آذربایجان غربی حاضر به کلنگ زنی نشد

شناسهٔ خبر: 39B85059 -
استاندار آذربایجان غربی به دلیل خارج از محدوده شهری بودن و جانمایی غیر کارشناسی یک طرح ورزشی در تکاب، کلنگ زنی آن را انجام نداد.

به گزارش هاناخبر  و به نقل از ایرنا، محمدمهدی شهریاری که به همراه نایب رییس مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب و فرماندار تکاب برای کلنگ زنی یک باب سالن ورزشی سقف کوتاه به محله شریف آباد تکاب رفته بود، با مشاهده زمین محل احداث پروژه از آغاز عملیات اجرایی آن جلوگیری کرد.

وی در خصوص این کار اظهار داشت: موقعیت این زمین برای احداث سالن ورزشی به دلیل خارج از محدوده شهری بودن و جانمایی غیر کارشناسی برای گلنگ زنی مناسب نیست.

شهریاری اظهار داشت: محل احداث این سالن ورزشی که خارج از محدوده شهری است، به علت دور بودن از محلات و مناطق مسکونی خطراتی برای ورزشکاران نوجوان و جوان و خانواده های آنان ایجاد می کند و دسترسی آسان و ایمن ندارد.

استاندار آذربابجان غربی از مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار تکاب خواست تا با توجه به تامین اعتبار این طرح ورزشی، زمین مناسب با موقعیت مطلوب و دسترسی بهینه شهروندان برای احداث سالن ورزشی را تعیین کرده و عملیات اجرایی آن را نیز به طور سریع آغاز کنند.

شهریاری افزود: هدف از احداث سالن های ورزشی افزایش امکانات تفریحی و رفاهی برای ورزشکاران و خانواده هاست، از این رو این گونه اماکن ورزشی باید در فضایی مطلوب با دسترسی ایمن و مناسب ایجاد شود.

گفتنی است؛ قرار بود عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی سقف کوتاه محله شریف آباد تکاب در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع با زیربنای 500 مترمربع با اعتبار 12 میلیارد ریال با حضور استاندار آذربایجان غربی آغاز شود.

به گزارش کردپرس، شهریاری در سفر یک روزه خود به تکاب به همراه نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی استان با محوریت توسعه تکاب حضور یافت و از بیمارستان 64 تختخوابی نیمه تمام این شهرستان نیز بازدید کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 6 =