فیلم کوتاه «دیگران» تولید و آماده نمایش شد

شناسهٔ خبر: 39BF3840 -
فیلم کوتاه " دیگران" تولید واحد هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به نویسندگی و کارگردانی امید راست بین پس از مراحل تصویربرداری و تدوین آماده نمایش و حضور در جشنواره های داخلی و خارجی گردید .

به گزارش هاناخبر ،

زانیارلطفی  مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان با اعلام این خبر گفت : این فیلم در قالب فیلم های تجربی و بصورت پلان سکانس و با هدف تداوم همکاری با هنرمندان شناخته شده در عرصه فیلم کوتاه و تولید فیلم های کوتاه حرفه ای تهیه و آماده نمایش و حضور در جشنواره ها شده است .
وی با اشاره به جایگاه فیلم کوتاه در استان گفت : خوشبختانه هم اکنون استان کردستان با پتانسیل های بالای انسانی و همچنین خلاقیت و سوژه های مناسب با حمایت های صورت گرفته به عنوان مطرح ترین استان کشور در زمینه تولید فیلم های  کوتاه  حضوری موفق را در جشنواره های داخلی و خارجی داشته و عناوین مختلفی را نیز در بخش های مختلف این جشنوارخه ها کسب نموده است .
لطفی در این زمینه افزود در سال ۹۶ حوزه هنری با تولید ۲۲ فیلم کوتاه داستانی ، انیمیشن و مستند سال موفقی را سپری نمود و امیدواریم در سال ۹۷ نیز این روند با تکیه بر تولید آثار حرفه ای و ارزشمند در کنار حمایت از هنرمندان جوان و با آتیه  را بتوانیم تداوم بخشیم.
 وی در خصوص فیلم دیگران نیز گت : در این فیلم در کنار نویسنده و کارگردان ، مازیار قبادی  به عنوان بازیگر ، حسین قورچیان صدا گذاری ، مصطفی حبیبی در بخش جلوه های ویژه ، سامان حسین پور دستیار کارگردان ، عدنان زندی به عنوان مدیر تولید ، زانیار لطفی مدیر تصویربرداری و نوید زارع به عنوان دستیا تصویر حضور داشته اند .
لطفی در خصوص داستان فیلم نیز گفت : در این فیلم ۴ دقیقه ای زندگی جوانی خیرکه نگاه ویژه ومتفاوت را در زندگی دارد  از منظر یک مگس که کارهای وی را نظارت و ثبت می کند پرداخته شده است .
امید راست بین از فیلمسازان توانمند و با سابقه استان کردستان می باشند که علاوه بر ثبت ۱۴ اثر داستانی به عنوان نویسنده و کارکگردان ، برنامه ریزی و دستیار کارگردانی چندین فیلم سینمایی را نیز برعهده داشته اند و عناوین مختلفی را نیز در جشنواره های مختلف به دست آورده اند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 9 =