دومین روز از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با اجرای ۱۹ اثر پایان یافت

شناسهٔ خبر: 39E980AA -
در دومین روز از پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان، ۱۹ نمایش در معابر عمومی و بوستان‌های این شهر اجرا شد.

به گزارش هاناخبر ،  نمایش‌های امروز نسبت به روز اول، متنوع‌تر و در عین حال، تماشاچیان بیشتری داشت و هنرمندان و بازیگران تئاتر هم از حضور مردم با وجود شیوع کرونا، راضی بودند، هرچند آن را نسبت به دوره‌های گذشته کمرنگ می‌دانستند.

روز جمعه ساعت ۱۰ نمایش " هلونه" از آستانه اشرفیه در پارک ملت، "طوطی و بازرگان" از دهلران در پارک شانو، "دریا زمین ماهیهاست" از آبادان در شهر کانی دینار و "کروکی" از کرمانشاه در پارک هجرت اجرا شد. در ادامه این برنامه‌ها در ساعت ۱۱، نمایش "خودم را اینگونه میشمارم" از تهران در پارک ملت، " رکاب زن" از خمینی شهر در پارک شانو و " از همه جا بی خبر" از بوکان در کانی دینار به اجرا درآمد.

همچنین نمایش‌ های "یوکایدی ماجراجوی جنگل" از تهران در پارک ملت و "سمفونی برای عبور " از خمینی شهر در پارک شانو ساعت ۱۲، "هلونه" از آستانه اشرفیه در دریاچه زریبار و "کروکی" از کرمانشاه در پمپ بنزین شانو در ساعت ۱۴، نمایش‌های "طوطی و بازرگان" از دهلران در دریاچه زریبار، "دریا زمین ماهیهاست" اثری از آبادان در پارک شانو و "مایه ممات" از مریوان در پارک ملت ساعت ۱۵ اجرا شد.

در ادامه برنامه‌های روز دوم جشنواره پانزدهم تئاتر مریوان، " از همه جا بی خبر" از بوکان در دریاچه زریبار و "یوکایدی ماجراجوی جنگل" از تهران در پارک شانو ساعت ۱۶ و نمایش‌های "سمفونی برای عبور" از خمینی شهر در دریاچه زریبار و "خودم را اینگونه می‌شمارم" از تهران در پارک شانو ساعت ۱۷ اجرا شد و هنرمندان نمایش "رکاب زن" از خمینی شهر هم ساعت ۱۸ در دریاچه زریبار هنرنمایی کردند.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از پنجم تا ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۰ در شهرستان مریوان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 5 =