دعوت عجیب نخست وزیر پرتغال از هواداران برای حضور در فینال «بدون تماشاگرِ» هشت

شناسهٔ خبر: 400AA54B -
اوجود اینکه ادامه لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون پرتغال بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود، نخست وزیر پرتغال از هواداران و گردشگران خواست تا در جریان برگزاری فینال هشت از این کشور بازدید کنند.

به گزارش هاناخبر ،تیم‌های مطرح راه یافته به یک چهارم فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا که امسال به دلیل شیوع کرونا در پرتغال و به طور تک بازی برگزار می‌شود، از امروز (چهارشنبه) نبرد خود را برای فتح معتبرترین تورنمنت باشگاهی اروپا آغاز می کنند.

«آنتونیو کاستا» نخست وزیر پرتغال در این خصوص گفت که وی نومیدی کسانی را که نمی‌توانند در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند، درک می‌کند اما هر کسی که قصد رفتن به پرتغال را دارد چه برای تورنمنت، چه برای تعطیلات و یا هر دلیل دیگر، آغوش پرتغال روی آنان باز بوده و در این کشور در امنیت خواهند بود.

این تورنمنت خاص که توسط اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) طراحی شده است، در دو ورزشگاه پایتخت از جمله ورزشگاه خوزه آلوالاده برگزار خواهد شد.

دیدارها به جای اینکه به طور معمول به شکل رفت و برگشت برگزار شود، در تک بازی تعیین تکلیف شده و در صورت نیاز وقت‌های اضافه و ضربات پنالتی برنده را مشخص خواهد کرد. دیدار فینال نیز ۲۳ آگوست برگزار خواهد شد.

کاستا در ادامه بیانیه خود اعلام کرد: میزبانی این تورنمنت برای ما افتخار بزرگی است. زیرا از یک سو تجلی ظرفیت فوق العاده پرتغال در سازماندهی تورنمنت بوده و از طرف دیگر نوعی قدردانی و به رسمیت شناختن پرتغال به عنوان امن‌ترین کشور برای میزبانی است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 4 =