توسعه کرمانشاه با همراهی و تعامل با رسانه ها میسر است

شناسهٔ خبر: 40B9FD7F -
نوربخش حاتمی گفت: پیشرفت، توسعه و تعالی کرمانشاه با همراهی و تعامل با رسانه ها و خبرنگاران میسر است.

به گزارش هاناخبر ،

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه در آیین تجلیل از خبرنگاران کرمانشاه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار که در سرسرای اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد؛ اظهار داشت: بخش کشاورزی استان کرمانشاه دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار بالای است و این بخش توان رفع مشکلات بیکاری و مسایل اقتصادی مردم را دارد.

وی افزود:کرمانشاه دارای ۹۴۰ هزار هکتار زمین زراعی است و سالانه بیش از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تن انواع محصولات زراعی، باغی و دامی در استان تولید می شود.

حاتمی در ادامه گفت: برخورداری از اقلیم آب و هوایی چهار فصل، بارش های ۲ برابر میانگین کشوری و امکان تولید بیش از ۹۸ درصد محصولات زراعی و باغی در استان از جمله ظرفیت ها و پتانسیل های بخش کشاورزی کرمانشاه است.

وی قرار گرفتن استان کرمانشاه در جایگاه اول بیکاری کشور را با وجود این ظرفیت ها و پتانسیل ها زیبنده ندانست و گفت: از اصحاب رسانه درخواست می کنیم در معرفی توانمندی ها و ظرفیت های بخش کشاورزی استان در سطح ملی و بین المللی به ما کمک کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه از رسانه ها خواست به معرفی فرصت های سرمایه گذاری و اجرای درست برنامه های تدوین شده کمک کنند و در ادامه تاکید کرد: در این سازمان از هرگونه نقد، انتقاد و پیشنهادی استقبال می کنیم و همیشه پاسخگوی اصحاب رسانه بوده و هستیم.

حاتمی افزود: از رسانه ها می خواهیم عملکرد سازمان جهاد کشاورزی را نقد کنند و برای توسعه این بخش به مسوُولان این سازمان راهکار پیشنهاد دهند.

وی بخش کشاورزی کرمانشاه ررا مستعد و توانمند دانست و گفت: این استان دارای ذخایر ارزشمندی در این بخش است که نه تنها توان تامین نیازهای مردم استان بلکه توان تامین نیاز دیگر استان ها را داراست و حتی بخشی از تولیدات استان هم به خارج از کشور صادر می شود.

حاتمی معرفی درست بخش کشاورزی را یکی از رسالت های سازمان جهاد کشاورزی دانست و گفت: از خبرنگاران و رسانه ها نیز درخواست می کنیم در این راستا ما را کمک کنند. 

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات و تلاش های خبرنگاران استان کرمانشاه تجلیل شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 3 =