گل گهر پرونده بایناما را به دادگاه کاس نمی‌برد

شناسهٔ خبر: 40C076E7 -
بر اساس آخرین اخبار باشگاه گل گهر برنامه‌ای برای بردن پرونده مهاجم گابنی‌اش به دادگاه عالی ورزش ندارد.

به گزارش هاناخبر ، بعد از آنکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم بازنده شدن شاگردان امیر قلعه‌نویی در دیدارهایی که اریک بایناما در آن به میدان رفته بود را صادر کرد، باشگاه سیرجانی پرونده را به کمیته استیناف برد و امید داشت که مثل فصل گذشته که کمیته استیناف رای کمیته انضباطی درباره دربی جنجالی خودروسازان را نقض کرده بود، این بار هم چنین اتفاقی رخ دهد منتهی علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف و همکارانش رای کمیته انضباطی را تایید کردند تا خبری از بازگشت امتیازهای گل گهر نباشد.

پیش از این گفته می‌شد که گل گهر در صورت شکست در کمیته استیناف، پرونده را به دادگاه عالی ورزش خواهد برد منتهی بعید است باشگاه سیرجانی چنین برنامه‌ای داشته باشد.

از یکطرف پروسه رسیدگی دادگاه عالی ورزش به این پرونده، طولانی است و از طرف دیگر کشاندن پرونده به دادگاه کاس، برای باشگاه گل گهر هزینه چند میلیارد تومانی خواهد داشت. ضمن اینکه قاضی های دادگاه کاس، به خاطر کرونا جلساتشان را مرتب عقب می‌اندازند. پرونده ویلموتس، پرونده شکایت النصر از پرسپولیس و پرونده شکایت استراماچونی از استقلال همچنان عقب افتاده می شود تا قاضی های دادگاه کاس، برای این پرونده ها و پرونده های جدید هم تشکیل جلسه ندهند. 

از طرف دیگر دادگاه عالی ورزش به تازگی تکلیف دربی خودروسازان را مشخص کرد و نتیجه آن بازی را به سود سایپا برنگرداند و گل گهر با علم به این موضوع و نداشتن زیادی برای پیروزی در این پرونده تصمیم گرفته که بی خیال پیگیری پرونده بایناما شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 7 =