رندر رسمی هواوی میت 20 لایت خبر از برش نمایشگر می دهد

هواوی در آینده از محصولات سری میت 20 رونمایی می کند. به تازگی رندر رسمی هواوی میت 20 لایت به اینترنت راه پیدا کرده است.

به گزارش هاناخبر ،هواوی در سال جاری میلادی بسیاری از محصولات خود را به برش نمایشگر مجهز کرده است. از میان این محصولات می‌توان به پرچمداران آن، هواوی P20 و P20 پرو و گوشی میان رده نوا 3e اشاره کرد. انتظار می‌رود این ویژگی در برخی از محصولات سری میت 20 نیز حضور داشته باشد. 

به تازگی رندر رسمی هواوی میت 20 لایت در فضای منتشر شده که وجود برش نمایشگر را در این دستگاه تایید می‌ کند. در حالی که این گوشی هوشمند ارزان ترین نسخه در محصولات سری میت 20 محسوب می شود، قیمتی بالاتر از اسمارت فون میان رده نوا 3e خواهد داشت. 

گفته می شود هواوی میت 20 لایت در نسخه پایه با 400 یورو در اختیار خریداران قرار می گیرد. این گوشی هوشمند در مقایسه با نوا 3e مشخصات فنی قدرتمندتری دارد. میت 20 لایت به نمایشگر 6.3 اینچی با فناوری IPS LCD و رزولوشن 1080 × 2340 پیکسل مجهز می شود. 

هواوی برای تامین قدرت این محصول خود پردازنده Kirin 710 را در نظر گرفته است. این چیپست را 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه همراهی می کند. این گوشی هوشمند مانند نسل گذشته خود به 4 دوربین مجهز می شود (تصویر شماتیک میت 20 لایت به دوربین اصلی دوگانه اشاره می کند). 

در بخش جلویی این دستگاه دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 24 و 2 مگاپیکسلی قرار می گیرد. در بخش پشتی گوشی هواوی میت 20 لایت دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 20 و 2 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد. از دیگر مشخصات این فبلت می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.0 و باتری 3650 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد (مشخصات میت 20 لایت فاش شد؛ نمایشگر 6.3 اینچی و 6 گیگابایت رم). 

در ساخت میت 20 لایت از پنل های شیشه ای در بخش جلویی و پشتی آن استفاده شده و در اطراف آن فریم فلزی قرار گرفته است. این دستگاه حداقل در دو رنگ مشکی و طلایی با قیمت 400 یورو و یا 400 دلار در اواخر ماه آگوست به بازار عرضه می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 6 =