نظارت دقیق بر ناوگان حمل و نقل عمومی در کاهش ترافیک تاثیرگذار است

شناسهٔ خبر: 40F93C49 -
شهردار سنندج در آستانه بازگشایی مدارس گفت: سازمان ها و مناطق تابعه شهرداری با برنامه ریزی و خدمات رسانی مطلوب باید فضای سطح شهر را آماده استقبال از مهر ماه کنند.

به گزارش هاناخبر ،

حشمت الله صیدی اظهارداشت: شهرداری یکی از دستگاه های تاثیرگذار است که در ایام و مناسبت های مختلف می تواند با برنامه ریزی و خدمات رسانی مطلوب در راستای رفاه حال شهروندان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: در آستانه بازگشایی مدارس تمامی سازمان ها و مناطق تابعه باید تمام توان خود را در راستای آماده سازی سطح شهر برای استقبال از ماه مهر به کار گیرند.

شهردار سنندج ادامه داد: با هدف جلو گیری از بروز حوادث از اواخر شهریور تا پایان هفته اول مهر ماه هر گونه مجوز حفاری در معابر اصلی به ویژه معابر منتهی به مدارس صادر نمی شود.

صیدی یادآور شد: پاکسازی و شست و شوی دیوار و رفت و روب مقابل مدارس سطح شهر، شست و شوی خیابان ها و انهار خیابان های اصلی شهر و شست و شوی خطوط عابر پیاده در کلیه نقاط شهر به ویژه خطوط عابر پیاده جلوی مدارس از جمله اقداماتی است که باید قیل از بازگشایی مدارس صورت گیرد.

وی در ادامه گفت: ترمیم نوارهای حفاری و لکه گیری خیابان های اصلی و سرعتگیرهای آسفالتی، تنظیف محدوده مدارس سطح شهر و برداشت نخاله های ساختمانی بصورت ویژه انجام شود.

شهردار سنندج اظهارداشت: با توجه به اینکه روزهای نخست بازگشایی مدارس شاهد ترافیک در بسیاری از معابر اصلی هستیم نظارت دقیق بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی بسیار حائز اهمیت است.

صیدی افزود: نظارت و ساماندهی سرویس مدارس یکی دیگر از اقداماتی است که سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه مدیران شهرداری مناطق باید از مدارس سطح منطقه بازدیدهای های لازم را در راستای رفع مشکلات مدارس سطح شهر انجام دهند، یادآور شد: امیدواریم با اقدامات لازم بتوانیم موجبات رضایتمندی شهروندان، دانشجویان و دانش آموزان را در آستانه بازگشایی مدارس فراهم آوریم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 9 =