استفاده از کارت سوخت شخصی برای بنزین آزاد در شمال آذربایجان غربی ۲ برابر شد

شناسهٔ خبر: 41545EEB -
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به کاهش کارت آزاد سوخت در جایگاه‌ها گفت: با اجرای این طرح، استفاده از کارت سوخت شخصی برای دریافت بنزین آزاد در شمال آذربایجان غربی ۲ برابر شده است.

به گزارش هاناخبر ،

احمد مجرد روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این امر، نشان‌دهنده همکاری خوب مردم است و محاسن زیادی را در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: برای رفع نیاز آن دسته از هم‌وطنانی که تاکنون موفق به دریافت کارت هوشمند سوخت خودروی شخصی نشده‌ یا به علت خرابی در انتظار صدور کارت المثنی هستند، امکان سوخت‌گیری با کارت‌های اضطراری بنزین موجود در جایگاه فراهم است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: مالکان و کارکنان جایگاه‌ها مثل همیشه تمام تلاش خود را برای کاهش معطلی مردم انجام می‌دهند و در مقابل از مردم انتظار داریم کارت سوخت شخصی خود را همراه داشته و برای سوختگیری استفاده کنند.

مجرد همچنین اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح بهبود نظام توزیع و ساماندهی کارت‌های سوخت آزاد جایگاه‌های منطقه ارومیه، روزانه بیش از ۲ میلیون لیتر بنزین در مرکز و شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی مصرف می‌شود

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف یا کم فروشی با سامانه ۰۹۶۲۷و یا با شماره تلفن‌های پیغام گیر شبانه روزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ۰۴۴۳۳۴۵۰۰۶۰-۰۴۴۳۳۴۸۲۳۶۰ تماس بگیرند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 5 =