اختصاص ۴ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان

شناسهٔ خبر: 416AEF3B -
رئیس کمیته امداد گهواره از تخصیص اعتبار ۴ میلیارد و ۷۸ میلیون ریالی تسهیلات عمرانی احداث و تکمیل مسکن مددجویی خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،قدمی رییس کمیته امداد گهواره از  تخصیص اعتبار ۴میلیارد و  ۷۸میلیون ریالی تسهیلات عمرانی مسکن به مددجویان خبر داد و گفت: ۴۰ خانوار از مددجویان تحت حمایت  از کمک های نقدی بلاعوض و وام مسکن در قالب تعمیر و نوسازی وجبران بخشی ازهزینه‌های عمرانی منازل مسکونی آن‌ها  ۱۷۸میلیون ریال بلا عوض و مبلغ ۳میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال وام مسکن  بهره مند شدند.

او افزود: این تسهیلات درقالب سرفصل‌های اجرائی عمرانی شامل ۱۲واحد تعمیرات مناطق عادی و محروم و ۱۶ واحد کمک به تکمیل واحد مسکونی  مناطق عادی ومحروم و ۱۲واحد کمک به احداث پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد گهواره با اشاره به  جمع آوری مبلغ ۵۸میلیون و ۲۰۰هزار ریال از محل وجوهات و کمک‌های مردمی صندوق های صدقات گفت:  مردم نیکوکار گهواره وجوهات صدقات را برای کمک به خانوار‌های نیازمند اهدا کردند.

قدمی با قدردانی از مردم نیک اندیش گهواره و کمک این عزیزان به نیازمندان گفت: این کمک‌ها در اسرع وقت در اختیار نیازمندان واقعی قرار خواهد گرفت.

او گفت: پارسال  ۵۲ میلیون و ۴۲۶هزار  ریال صدقات جمع آوری شده بود که  این میزان در  پنج ماه امسال از رشدی ۱۱۱ درصدی برخوردار است و  تا  پایان امسال شاهد رشد بهتری خواهیم بود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 4 =