افتتاح فاز اول کارخانه تولید رب گوجه فرنگی میاندوآب

شناسهٔ خبر: 4192CA90 -
همزمان با افتتاح ۳۵۷ طرح بخش کشاورزی آذربایجان غربی، فاز اول کارخانه تولید رب گوجه فرنگی در شهرستان میاندوآب با دستور استاندار آذربایجان غربی در روستای گوگ تپه این شهرستان آغاز به کار کرد.

به گزارش هاناخبر ،

علی دیانتی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب در مراسم افتتاح فاز اول کارخانه تولید کنسانتره، آب میوه و رب گوجه فرنگی شهرستان اظهار کرد: با آغاز بهره برداری از فاز اول کارخانه با ظرفیت تولید ۳ هزار و ۲۰۰ تن رب و جذب مواد خام اولیه به میزان ۲۴ هزار تن محصول گوجه فرنگی با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال، برای ۱۰ نفر به طور مستقیم و ۲۰ نفر بصورت غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب با عنوان این مطلب که امسال ۱۳۵۳ هکتار از اراضی شهرستان به کشت محصول گوجه فرنگی اختصاص یافته است، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود نزدیک به ۹۰ هزار تن محصول از مزارع شهرستان گوجه فرنگی تولید شود.

دیانتی خاطر نشان کرد: با آغاز فعالیت این واحد تولیدی و جذب بخشی از محصول تولیدی کشاورزان منطقه، از خام فروشی محصولات کشاورزی جلوگیری و با بازگشت ارزش افزوده تولیدات کشاورزی، اقتصاد بخش کشاورزی منطقه نیز رونق خواهد یافت.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بهره برداری از ۱۲ طرح تولیدی، اقتصادی و عمرانی بخش کشاورزی در حوزه صنایع غذایی و تبدیلی، آب و خاک و بهبود تولیدات دامی با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم برای ۵۵ نفر و غیر مستقیم ۱۲۸ نفر آغاز شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 8 =