شاخص اجرای طرح هادی در آذربایجان غربی پنج درصد افزایش یافت

شناسهٔ خبر: 4195A3EC -
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: شاخص اجرای طرح هادی در روستاهای این استان برای دومین سال متوالی پنج درصد افزایش یافت و به ۴۵ درصد رسید.

به گزارش هاناخبر ، جعفر برزگر روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: شاخص اجرای طرح هادی در سال ۱۴۰۰ حدود ۳۵ درصد بود که این رقم سال گذشته با پنج درصد رشد به ۴۰ درصد رسید و امسال هم دوباره پنج درصد رشد کرد.

وی با بیان اینکه امسال طرح هادی در ۲۳۴ روستا با ۲۰۲ میلیارد تومان اعتبار اجرایی شده است، ادامه داد: سال گذشته هم طرح هادی ۲۳۰ روستا با ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار اجرا شد.

برزگر اظهار کرد: همچنین در سال گذشته و امسال بازنگری طرح هادی به ترتیب در ۲۳۷ و ۲۳۵ روستا به اجرا در آمده که اعتبار هزینه شده برای آنها به ترتیب ۲۵ و ۱۸ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: فعالیت‌های عمران روستایی یکی از مهمترین و اصلی ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در امر عمران و آبادی روستاهای کشور بشمار می‌رود که با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها و تامین عادلانه امکانات و هدایت فیزیکی جهت ارتقای شرایط زیست محیطی و بهبود چشم انداز آتی نقاط روستایی در سراسر کشور به انجام می‌رسند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 9 =