رییس صمت مهاباد: فروش شکر تنظیم بازار اعلام نشده بود/ تراکم توزیع اجرا می شود

شناسهٔ خبر: 41ADF773 -
رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان مهاباد از توقف فروش شکر تنظیم بازار در فروشگاه هایی که موجب تجمع مردم برای دریافت این کالا شده بود خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

محمد جهین در توضیح صف های شکر در مهاباد افزود: اداره صنعت معدن تجارت اطلاعیه ای مبنی بر فروش شکر تنظیم بازار در مهاباد صادر نکرده بود و مورد اخیر که در فضای مجازی خبرساز شده مربوط به فروشگاهی است که به محض خالی شدن بار شکر در مغازه، مردم برای دریافت این کالا جلوی مغازه صف کشیده بودند

 او ادامه داد: بر اساس دستور ستاد مقابله با کرونا اداره صنعت معدن تجارت مهاباد تصمیم گرفته است کالاهای تنظیم بازار را با تراکم توزیع در سطح شهرستان پخش کند تا از تجمعات مردمی و ایجاد صف جلوگیری شود.

رئیس صمت مهاباد گفت: از پنجم اسفند ماه بنابر ابلاغیه این اداره مبنی بر تعطیلی قلیان سراها وتالارهای عروسی تاکنون بیش از ۵۰ قلیان سرا تعطیل شده‌اند و تالارهای عروسی نیز خوشبختانه فعالیت خود را کاملاً متوقف کرده‌اند.

جهین گفت: از زمان ابلاغیه تعطیلی واحدهای صنفی غیر ضروری نیز تاکنون بیش از ۴۰ واحد صنفی متخلف که اقدام به باز کردن مغازه های خود کرده بودند در راستای مقابله با کرونا پلمب شدند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 1 =