واکنش معاون اقتصادی استاندار کردستان به دروغ‌پراکنی‌ رسانه‌های مخالف دولت

شناسهٔ خبر: 41B31F95 -
معاون اقتصادی استاندار کردستان خبر انتشار یافته در رسانه‌هایی که معمولا به ترویج ناامیدی در کردستان شهره‌اند را قویاً تکذیب کرد.

به گزارش هاناخبر ، رسانه‌های مخالف دولت دیگربار دروغ پراکنی کردند و رتبه اول فساد اداری را به استان کردستان نسبت دادند و #حسین_فیروزی معاون اقتصادی استاندار هم می‌گوید: سیاه‌نمایی و درج اخبار دروغ، جفا به مردم و ظلم به اقتصاد کردستان است.

 او  که تکذیبیه‌اش امروز در رسانه‌های کردستان و از جمله صداوسیما نیز منتشر شد،  با اشاره به انتشار خبر مجعول "کردستان رتبه اول فساد اداری" در یکی از هفته نامه های استان، انتشار اخبار خلاف واقع و سیاه نمایی را جفا به مردم و ظلم به اقتصاد کردستان عنوان کرد.

به عقیده‌ وی ، این سیاه نمایی‌ها موجب فرار سرمایه از استان می شود و این امر به هیچ وجه به نفع مردم و نظام نیست چرا که در کردستان منافع مردم و نظام به هم گره خورده است.

 فیروزی خبر انتشار یافته در رسانه‌هایی که معمولت به ترویج ناامیدی در کردستان شهره‌اند را قویاً تکذیب و تاکید کرد: کردستان نه تنها به لحاظ فساد اداری، در کشور اول نیست بلکه به مردم اطمینان می دهیم به لحاظ سلامت اداری بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

او از همه دستگاه‌های نظارتی استان خواست با هر گونه پدیده و مفسده اقتصادی و اداری در استان با شدت و حدت برخورد کنند و اغماضی در این زمینه صورت نگیرد.

فیروزی همچنین مدیران خدوم و دلسوز استان خواست با این شانتاژها دلسرد نشوند و انگیزه خود را از دست ندهند بلکه با تمام توان به کار خود ادامه دهند و مطمئن باشند مردم بهترین داوران برای  ارزیابی عملکردها هستند.

وی با اذعان به اینکه شاخص‌های آماری خاص برای بررسی میزان فساد اداری وجود دارد، افزود:‌ با توجه به اطلاعات دقیق دستگاه‌های نظارتی، در خصوص تعداد پرونده‌های تشکیل شده، در حال رسیدگی، مختومه و منجر به صدور حکم در دستگاه‌های نظارتی و قضایی نمی‌توان کردستان را از نظر فساد اداری در مرتبه بالایی دانست.

معاون اقتصادی استاندار در پایان تاکید کرد: دوستداران نظام جمهوری اسلامی این اصل را بدانند و به آن توجه کنند که تضعیف دولت در کردستان تقویت نظام نیست.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 3 =