دادستان عمومی و انقلاب تبریز:

مردم نگران توزیع کالاهای اساسی نباشند

شناسهٔ خبر: 42166BCD -
دادستان عمومی و انقلاب تبریز با اشاره به رصد فعالیت انبار کالاهای مورد نیاز در تبریز، از مردم خواست نگران نحوه توزیع کالاهای اساسی نباشند.

به گزارش هاناخبر ،

موسی خلیل الهی در حاشیه بازدید از چند انبار نگهداری مایحتاج عمومی مردم در تبریز که با حضور مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی برگزار شد ابراز داشت: در راستای عملیاتی کردن دستورالعمل دادستان کل کشور مبنی بر نظارت بر فرآیند توزیع کالاهای اساسی مردم، امروز از چند انبار کالاهای اساسی شهر تبریز بازدید داشتیم.

وی افزود: وضعیت انبارهایی که مشاهده کردیم خوب بود و این انبارها به حد کافی کالا و موجودی داشتند و جای نگرانی برای مردم وجود ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز تاکید کرد: میزان ورودی و خروجی را کنترل کردیم که طبق مقررات بود و بحث احتکار هم در هیچ کدام از این انبارها مطرح نبود.

خلیل الهی با اشاره به نظارت مستمر بر وضعیت توزیع انبارها ابراز داشت: این روند هر روز با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی برگزار می شود و جلسات هفتگی پابرجاست و مشکلی برای مایحتاج مردم به وجود نخواهد آمد.

وی ادامه داد: آنچه که از روند تولید و توزیع کالاها مشاهده شد، جای هیچ گونه نگرانی نیست و حتی برای ماه های آینده نیز در انبارها موجودی وجود دارد.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 4 =