پلمب 40 مغازه متخلف در کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 425852E1 -
مدیرکل اداره املاک شهرداری کرمانشاه از پلمب بیش از 40 مغازه استیجاری که مالکیت آن در اختیار شهرداری است خبر داد و افزود: مستاجران این واحدهای تجاری حدود 20 سال اجاره ای به شهرداری پرداخت نمی کنند.

به گزارش هاناخبر ،

لیدا دست خوش با اشاره به واگذاری برخی واحدهای تجاری شهرداری به بخش خصوصی بصورت اجاره ای، اظهار کرد: شهرداری واحدهای تجاری‌ که در سطح شهر در اختیار دارد و آنها را طی قراردادهایی به افراد اجاره می دهد.

وی افزود: متاسفانه در این بین برخی افراد سوءاستفاده کرده و علی رغم اخطارهای مکرر از پرداخت اجاره به شهرداری سرباز می زنند.

مدیرکل اداره املاک شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 40 مغازه در محدوده سبزه میدان و چهارراه مطهری شناسایی شده‌اند که حدود 20 سال است اجاره ای به شهرداری پرداخت نمی کنند.

این مسئول گفت: این واحدها حدود 20 سال پیش با شهرداری قرارداد بسته و تنها یک سال اجاره بها پرداخت کرده اند و در سالهای بعدی علی رغم اخطارهای مکرر از پرداخت اجاره سرباز زده اند.

دست خوش گفت: در همین راستا با توجه به حقی که شهرداری برای شناسایی و تصرف اموال خود دارد، به این واحدها دو بار اخطار کتبی جهت اقدام برای عقد قرارداد جدید و پرداخت اجاره بها داده شده، اما متاسفانه مستاجران این واحدها اعتنایی نکردند.

مدیرکل اداره املاک شهرداری کرمانشاه گفت: در نهایت اداره حقوقی شهرداری با کسب مجوز از دادستانی اقدام به پلمب این واحدها کرده است و تاکنون چند واحد پلمب شده و امروز و فردا نیز مابقی واحدها پلمب خواهند شد.

دست خوش گفت: این اقدام در راستای خارج کردن تصرف اموال شهرداری صورت گرفته است، چرا که درآمد حاصل از اجاره این واحدها حقوق عامه است و این درآمدها صرف ارائه خدمات به شهروندان می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 3 =