کمیته امداد خراسان شمالی رتبه پنجم حوزه اشتغال کشور را کسب کرد

شناسهٔ خبر: 425A46A6 -
مجید الهی راد از کسب رتبه پنجم اشتغال کمیته امداد خراسان شمالی در کشور خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

مجید الهی راد در خصوص ارزیابی انجام‌شده در حوزه اشتغال کشور گفت: با توجه به ارزیابی جامع و رتبه‌بندی اشتغال استان‌ها و بر اساس شاخص‌های بیست‌گانه کمی و کیفی، خراسان شمالی موفق به کسب جایگاه پنجم اشتغال در کشور شد.

الهی راد  بابیان اینکه این ارزیابی در زمینه‌های ایجاد فرصت شغلی، راهبری شغلی، کاریابی، ارائه دوره‌های آموزشی و سایر موارد انجام‌شده است افزود: کمیته امداد استان خراسان شمالی در نیمه نخست امسال موفق به ایجاد دو هزار فرصت شغلی در استان شده است.

او عنوان کرد:کمیته امداد استان در نیمه نخست امسال موفق به اجرای بیش از هزار و ۸۵۹ طرح اشتغال در زمینه های کشاورزی، دام‌پروری، خدمات، صنایع‌دستی و سایر زمینه‌ها شد که در این بخش حدود ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت کرده است.

الهی راد عنوان کرد: از مجموع طرح‌های اجراشده، هزار و ۲۷۶ طرح بااعتبار ۶۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌ها و ۵۲۲ طرح نیز بااعتبار ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان نیز از محل منابع صندوق امداد ولایت و هم‌افزایی پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی عنوان کرد: ۲۴۵ نفر از مددجویان و فرزندان مددجو نیز از طریق بنگاه‌های کاریابی طی نیمه نخست امسال صاحب شغل شدند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 3 =