٣٣١ فقره پرونده تخلفاتی برای اصناف میاندوآب تشکیل شد

شناسهٔ خبر: 42637368 -
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: از ابتدای اجرای طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان (۱۵ اسفند پارسال) تاکنون ۳۳۱ فقره پرونده تخلفاتی برای اصناف این شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش هاناخبر ، رضا بهروزی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به یک هزار و ۵۷۷ مورد بازرسی از سطح بازار شهرستان اظهار کرد: موضوع پرونده‌های تخلفاتی در عناوین مختلف از قبیل گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و صورت‌حساب به مشتری، قاچاق و برگزاری حراج غیر قانونی است.

وی با بیان اینکه این پرونده‌ها جهت انجام سایر اقدامات قانونی به مراجع ذیربط و تعزیرات حکومتی ارسال شده است، افزود: بیشتر کالاهای هدف در ایام طرح نوروزی اقلامی شامل پوشاک، کیف و کفش، آجیل، میوه و شیرینی، لوازم خانگی و مبلمان و نظارت بر خدمات از قبیل پایانه‌های مسافربری، هتل و رستوران، قالیشویی‌ها و تاکسیرانی مد نظر بوده است.

بهروزی ادامه داد: در این راستا با ادارات مرتبط شامل تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، غله، کالای قاچاق، میراث فرهنگی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، استاندارد و سایر ارگان های مرتبط بیش از ٣٠ مورد گشت مشترک نیز در این مدت انجام شده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اضافه کرد: همچنین در این راستا بیش از ۵۰ مورد شکایت مردمی ثبت شد که در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به این شکایات اقدام و نتیجه نیز به اطلاع شاکیان رسیده است.

وی گفت: در ادامه طرح مذکور که مصادف با تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان اجرا شده بیشتر کالاهای اساسی و پر مصرف این ایام شامل لبنیات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، گوشت ماهی، تخم مرغ، برنج، آرد، میوه و تره‌بار، حبوبات و سایر اقلام مرتبط مد نظر بازرسان قرار گرفته است که نتیجه گزارش‌های آن نیز بصورت روزانه و تا پایان ماه مبارک رمضان اعلام خواهد شد.

میاندوآب با جمعیتی بیش از ۲۸۰ هزار نفر دارای ۲۳ اتحادیه صنفی است و ۱۱ هزار و ۶۵۰ واحد صنفی در این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 7 =