اعلام آمادگی ستاد بحران مهاباد در فصل زمستان

شناسهٔ خبر: 428D3413 -
ستاد بحران شهرداری مهاباد برای برنامه ریزی در فصل زمستان تشکیل جلسه داد

به گزارش هاناخبر ، این جلسه چهارشنبه ۴ دی ماه ۹۸ و با حضور نماینده ادارات فرمانداری، هواشناسی، هلال احمر، پلیس راهور، سازمان آتش نشانی، مدیریت حمل و نقل و ترافیک و معاونت خدمات شهری، و جمعی از مسئولان واحد شهرداری در سالن جلسات شهرداری تشکیل شد.

حسن گیته معاون خدمات شهری شهردارس مهاباد گفت: هدف از تشکیل این جلسه اعلام آمادگی ستاد بحران با توجه به فصل سرما و بارش برف و باران، بخصوص برنامه ریزی برای فصل زمستان می‌باشد.

او افزود: شهرداری در مناطق شیب دار و صعب العبور بشکه‌های حاوی شن و نمک تعبیه نموده که در ایام یخبندان می‌توان از آن استفاده کرد. همچنین ۷ دستگاه گریدر آماده ارائه خدمات به شهروندان است. نمک و شن به اندازه کافی ذخیره و دپو شده و طوری برنامه ریزی کردیم که در هر ساعت از شبانه روز بارش برف داشته باشیم همکاران به منطقه‌ی ابلاغ شده اعزام و نسبت به بازگشایی سریع مسیر‌ها اقدام می‌نمایند.

گیته خاطرنشان کرد: یک ایستگاه میانی در محدوده آرامستان باغ فردوس در نظر گرفتیم که هم ماشین آلات هم نمک و شن به میزان لازم همراه با نیرو‌های مورد نظر در آن استقرار خواهند یافت و همه همکاران شهرداری اعم از خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل، آتش نشانی، ماشین آلات، اجرائیات، امانی، آرامستان در حالت آماده باش کامل خواهند بود.

معاون خدمات شهری همچنان به پایانه مسافربری شهر اشاره کرد و افزود: در طبقه فوقانی پایانه۱۰ اتاق با امکانات لازم در شرایط اضطراری به منظور اسکان، آماده سازی شده است.

گیته ادامه داد: در ایام بارش هماهنگی‌های لازم برای حضور و فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی صورت گرفته و شهروندان می‌توانند از ناوگان حمل و نقل برای تردد استفاده نمایند. درخصوص بارش باران هم خوشبختانه نگرانی خاصی نداریم و با لایروبی‌های صورت گرفته در مسیر رودخانه و مسیل‌های منتهی به شهر خطری، شهر را تهدید نمی‌کند.

او در پایان اضافه کرد: مکاتبات لازم با فرمانداری هم صورت گرفته که نانوایی سیار موجود در ایام مورد نیاز فعال شده و خدمات لازم را به شهروندان ارائه نماید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 1 =