کشف بیش از دو تن مواد غذایی فاسد از ابتدای محرم تاکنون

شناسهٔ خبر: 42E6D781 -
کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه گفت:از ابتدای ماه محرم تاکنون بالغ بر دو تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته نظیر روغن، برنج، رب گوجه فرنگی، شیر و لبنیات و نوشیدنی از سطح شهر جمع آوری شده است.

به گزارش هاناخبر ،

بهمن خدادادیان کارشناس مسئول بهداشت محیط شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه اربعین از سیزدهم مهر ماه در استان اجرایی می‌شود، اظهار داشت: ستاد اربعین ۶ کمیته دارد که کمیته بهداشت و درمان یکی از آن‌ها است که باید هماهنگی‌های لازم با ۱۷ اداره انجام تا از ایجاد مشکلات بهداشتی پیشگیری شود.

او بیان کرد: در قالب طرح نظارتی ویژه اربعین، نظارت بر اصناف، اماکن بین راهی و رستوران‌ها در کنار نظارت بر سالم سازی و توزیع مناسب آب، نظارت بر ترمینال‌ها و ایستگاه راه آهن در دستور کار قرار داردهمچنین نظارت بر سرویس‌های بهداشتی در طول مسیر پیاده روی، نظارت بر میادین ورودی و خروجی، اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی به ویژه در ماهیدشت مورد تاکید است.

او از برگزاری جلسات آموزشی برای صاحبان رستوران‌ها، مغازه داران و موکب داران خبر داد و افزود: در سطح شهرستان کرمانشاه ۷۳ بازرس وجود دارد که ۱۵ نفر از این بازرسان در نقاط روستایی مشغول نظارت هستند.

خدادادیان گفت:طرح نظارتی ویژه محرم از ابتدای ماه محرم به ویژه در روز‌های منتهی به تاسوعا و عاشورا و تا سه روز پس از روز عاشورا در قالب نظارت بر مراکز طبخ غذا، هیئت‌ها مذهبی و تکایا در سطح شهرستان کرمانشاه اجرا می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 5 =